لاستیک هانکوک یکی از برندهای پرفروش کشور کرۀ جنوبی محسوب می شود. امروزه برخی از افراد خواستار خرید لاستیک هانکوک هستند چون این برند را به عنوان یکی از برندهای با کیفیت می شناسند. توجه داشته باشید، مسائل و نکات متعددی در زمینۀ خرید و فروش لاستیک وجود دارد و افرادی که قصد تهیۀ تایر برای اتومبیل خود را دارند، توصیه می کنیم در خرید لاستیک حوصله به خرج دهید تا بتوانید بهترین مدل لاستیک هانکوک را با کیفیت عالی و قیمت مناسب تهیه نمائید.

فروشگاه لاستیک هم پا مفتخر است بر حسب نیاز بازار توانسته است فعالیت مجموعۀ خود را در حوزۀ واردات و توزیع لاستیک ایرانی و خارجی با برندهای معتبر و با کیفیت ادامه دهد. بدین ترتیب افرادی که قصد خرید تایر با دوام دارند، می توانند پس از نگاهی اجمالی به محصولات این فروشگاه، لاستیک مورد نظر خود را تهیه نمایند.

خرید لاستیک هانکوک و ویژگی های آن

عوامل متعددی در انتخاب و خرید لاستیک هانکوک تأثیرگذار می باشد که می توان به مدل اتومبیل و مشخصات فنی تایر اشاره نمود. افرادی که تجربه ای در حوزۀ فروش تایر ندارند، می توانند از تخصص افراد مجرب و کارشناسان فروش متعهد استفاده نمایند. خرید لاستیک هانکوک و دیگر برندهای معتبر ایرانی و خارجی نکات طلایی نهفته است و رانندگان پیش از اقدام به تهیۀ تایر لازم است نسبت به این موضوع اطلاعات جامعی داشته باشند.

به عبارتی نوع مواد اولیۀ تشکیل دهندۀ تایر، تعیین تعداد لایه های تشکیل دهندۀ لاستیک، تاریخ تولید تایر، ذکر طرح و گل روی تایر، سایز لاستیک، نوع ساختار، نوع کاربرد فصلی و ارتفاع آج برخی از ویژگی های مهم لاستیک محسوب شده بر روی انواع تایر هانکوک و غیره چاپ می شوند.

بدین ترتیب جهت سفارش اینترنتی  خرید لاستیک هانکوک، پیشنهاد می کنیم تمامی مشخصات فنی لاستیک هایی که توسط فروشگاه لاستیک هم پا عرضه می شوند مطالعه نمائید.

 

 فروشگاه لاستیک هم پا

آدرس: تهران، تجریش، محله گلاب دره، خیابان شهید اسماعیل شکیبایی، خیابان وزیری، پلاک 22، طبقه منفی1 ، واحد غربی

  ایمیل : info@hammpa.com

دفتر فروش: 02191303129

  واتس اپ:   7809 570 0992

زمان پاسخگویی تلفنی: همه روزه به غیر از روزهای تعطیل از ساعت 9 صبح الی 5 بعدازظهر 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 538
نمایش همه
علاقه مندی ها ()