لاستیک از مهمترین اجزای خودرو به شمار می رود چون علاوه بر آنکه عامل اصلی حرکت خودرو محسوب می شود، بلکه باید وزن خودرو را نیز تحمل داشته باشد. نکتۀ قابل توجهی که در رابطه با ترکیبات به کار رفته در ساخت تایرهای خودروی سواری و یا باری وجود دارد، امکان استفاده از برندهای مختلف لاستیک سواری برای مالکین خودرو مهیا می باشد. نکات قابل توجهی در حوزۀ خرید لاستیک مطرح می باشد و افرادی که قصد تهیۀ تایر را برای خودروی سواری، شاسی بلند و غیره دارند، می توانند با اطمینان با قیمت مناسب  لاستیک مورد نیاز اتومبیل را تهیه نمایند.

فروشگاه لاستیک هم پا متشکل از یک تیم متخصص است که دارای سابقۀ طولانی در حوزۀ تهیه و توزیع انواع لاستیک خودرو در مدل و برندهای مختلف با قیمت ارزان تر از بازار می باشند.

خرید لاستیک با کیفیت بالا

جهت خرید لاستیک با کیفیت به شما پیشنهاد می کنیم به مراکز معتبر عرضۀ تایر سواری و غیر سواری مراجعه نمائید. توجه داشته باشید، پیش از خرید لاستیک سواری، اطلاعات دقیقی نسبت به مفاهیم مندرج بر روی تایر داشته باشید چون نشان دهندۀ مشخصات فنی تایر به شمار می روند. به عبارتی انتخاب و خرید تایر بر اساس مشخصات فنی اتومبیل، شرایط جوی محیط و در نهایت مشخصات فنی لاستیک صورت می گیرد.

مشخصۀ قطر رینگ بر حسب اینچ، نوع رادیال، نسبت ارتفاع فاق به پهنا، شاخص وزن و نماد سرعت، شاخص شرایط سخت برفی، میزان حداکثر فشار، تعیین کد ساییدگی تایر به سطح جاده، حداکثر شاخص فشار باد مجاز و ... برخی از موارد مهم و تعیین کننده در حوزۀ خرید لاستیک با دوام محسوب می شوند.

جهت خرید اینترنتی لاستیک سواری با برندهای ایرانی و خارجی مرغوب و تضمین شده مانند خرید لاستیک میشلن می توانید به فروشگاه لاستیک هم پا مراجعه نمائید.

 فروشگاه لاستیک هم پا

آدرس: تهران، تجریش، محله گلاب دره، خیابان شهید اسماعیل شکیبایی، خیابان وزیری، پلاک 22، طبقه منفی1 ، واحد غربی

  ایمیل : info@hammpa.com

دفتر فروش: 02191303129

  واتس اپ:   7809 570 0992

زمان پاسخگویی تلفنی: همه روزه به غیر از روزهای تعطیل از ساعت 9 صبح الی 5 بعدازظهر 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 502
نمایش همه
علاقه مندی ها ()