ایران خودرو از کمپانی هایی است که در زمینه تولید خودرو فعالیت داشته و سالهای زیادی است که این شرکت معتبر تولید خودرو را انجام می‌دهد شرکت ایران خودرو در دهه ۴۰ فعالیت خود را آغاز کرد و این مرکز اولین کمپانی تولید خودرو در کشورمان است. در سالهای اخیر به دلیل بالا رفتن قیمت ارز و همینطور وجود تحریم ها و جلوگیری از ورود قطعات ،قیمت های خودرو بسیار افزایش پیدا کرده است، به همین دلیل افراد برای خرید اقساطی ایران خودرو به شرکت های ارائه دهده ی خدمات فروش اقساطی ایران خودرو مراجعه کرده و خودرو خود را خریداری می نمایند.

برای مشاهده محصولات فرنام خودرو به سایت مراجعه کنید و محصولات را مشاهده و خرید خود را به صورت اینترنتی انجام دهید. بدون خرید اقساطی ایران خودرو در واقع بسیاری از افراد توانایی مالی برای خرید خودرو را ندارند بنابراین از مزیت های مهم خرید اقساطی ایران خودرو این است که افرادی که بودجه کمی هم در اختیار دارند ، بتوانند خرید اقساطی خودرو را انجام دهند.

امروزه با توجه به نیاز افراد به وجود خودرو، متقاضیان خرید اقساطی خودرو تحویل فوری بسیار افزایش پیدا کرده و افراد با خدمات تحویل فوری خودرو ها می توانند از خودرو استفاده نمایند. اگر قصد خرید خودروی مورد نظر خود را دارید و می‌خواهید انواع خودرو های داخلی و خارجی را خریداری و یا تعویض نمایید به مجموعه فرنام خودرو مراجعه کرده و با ما تماس بگیرید همچنین به صورت اینترنتی می توانید درخواست خود را ثبت نمایید.

 فرنام خودرو 

آدرس :اتوبان شهید سلیمانی(رسالت) خیابان مدائن ابتدای خیابان اخلاقی پلاک 80

تلفن تماس: 77091218

ایمیل :

info@farnamkhodro.com

ساعات کاری :

شنبه تا چهارشنبه : 8 الی 5
پنجشنبه : 8 الی 2

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 566
نمایش همه
علاقه مندی ها ()