دیگنیتی از خودرو هاییی عرضه شده توسط بهمن موتور است که از کلاس ترکیبی کراس اوور کوپه تشکیل شده است که خودرو هایی که در این کلاس هستند، ارتفاع و ابعاد شاسی بلند ها را داشته و نیز زیبایی ظاهری خودروی اسپرت را هم دارند. فروش اقساطی دیگنیتی از تسهیلاتی است که توسط آن ، افراد راحت ‌تر خرید خودرو را انجام می دهند فرنام خودرو یکی از شرکت های معتبر در زمینه خرید و فروش نقد و اقساطی خودرو ها می باشد که انواع خودروهای داخلی و خارجی را به فروش رسانده و شرایط  فروش اقساطی دیگنیتی را برای مشتریانش مهیا نموده است.

مزایای خرید اقساطی دیگنیتی

افراد زیادی هستند که به دلیل ظاهر زیبای دیگنیتی و مشخصات فنی بسیار خوب و کامل این خود را آن را انتخاب کرده و به صورت نقدی یا اقساطی و خرید آن را انجام می دهند.همانطور که می دانید در سال های اخیر افزایش قیمت زیادی را در بخش خودروها داشته ‌ایم و از طرفی به دلیل تحریم ‌ها خودرو های محدودی وارد شده و همچنین قطعات خودرو ها نیز به سختی مهیا می‌شود ، به همین جهت با افزایش نرخ ارز افزایش روز خودرو ها می‌ باشیم و امروز افراد زیادی هستند که در صدد خرید خودروی مورد نظر شان هستند و بودجه لازم برای این کار را ندارند. به همین جهت این افراد با خرید اقساطی دیگنیتی می توانند این خودرو را به دست آورند.

فروش اقساطی خودرو با شرایط تحویل فوری امروزه فروش اقساطی خودرو استقبال بیشتری نسبت به فروش نقدی خودرو دارد زیرا شرایط مناسب‌تری را برای افراد فراهم می‌کند و افرادی هستند که شرایط فروش خرید نقدی خود را ندارند و مجبور به خرید اقساطی هستند البته شرایط خرید اقساطی خودرو کاملا به نفع مشتریان خواهد بود و با توجه به افزایش قیمت خودروها در هر لحظه، قیمت نهایی بسیار مناسب در نظر گرفته خواهد شد.

 فرنام خودرو 

آدرس :اتوبان شهید سلیمانی(رسالت) خیابان مدائن ابتدای خیابان اخلاقی پلاک 80

تلفن تماس: 77091218

ایمیل :

info@farnamkhodro.com

ساعات کاری :

شنبه تا چهارشنبه : 8 الی 5
پنجشنبه : 8 الی 2

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 685
نمایش همه
علاقه مندی ها ()