امروزه خرید اقساطی خودرو نسبت به گذشته افزایش بیشتری پیدا کرده و آن به دلیل افزایش بسیار زیاد قیمت خودرو ها با وجود تحریم ها می باشد به همین جهت افراد زیادی هستند که توانایی خرید خودرو را ندارند و با توجه به نیاز افراد به خودرو و ضروری بودن آن در زندگیشان باید این وسیله تهیه شود. راه حلی که برای این افراد در نظر گرفته شده ، خرید اقساطی خودرو می باشد . فرنام خودرو از مجموعه های معتبر ارائه دهنده فروش اقساطی ساینا و سایر محصولات سایپا می باشد این مجموعه به منظور تسهیل نمودن خرید خودرو شرایطی قابل انعطاف را برای مشتریانش در نظر گرفته است.

برای خرید اقساطی ساینا به صورت دست دوم لازم است و به نکاتی دقت داشته باشیم. قیمت خودرو از نکات بسیار مهم فروش اقساطی ساینا و قیمت خودرو است شما می توانید خودرو را در مدل ‌های صفر یا دست دوم و مربوط به سال ‌های مختلف خریداری نمایید که ارتباط مستقیم با بودجه مورد نظر شما دارد، در واقع بسیار مهم است که هر خودرویی که تهیه می کنید به قیمت مناسب باشد. خودروهای کارکرده قیمت ارزان تری دارند و برای اکثریت افراد قابل خریداری هستند فرنام خودرو تمام تلاش خود را برای در نظر گرفتن قیمت‌ های بسیار مناسب انجام می دهد و کیفیت عالی به دست مصرف کنندگان می رساند. سال تولید خودرو از نکاتی است که در خرید اقساطی سایپا مانند ساینا باید به آن توجه داشته باشید.

ساینا با توجه به سال تولید خودرو قیمت گذاری شده و بسیار مهم است که در زمان خرید، مشخصات فنی و بدنه آن را نیز بررسی کنید تا از سالم بودن آن اطمینان حاصل نمایید بسیار مهم است که خودروی خریداری شده سالم باشد تا بتواند کارایی لازم را برای شما داشته باشد ویژگی های فنی و ظاهری مهم هستند و باید برای بررسی از افراد ماهر و کمک بگیرید.

 فرنام خودرو 

آدرس :اتوبان شهید سلیمانی(رسالت) خیابان مدائن ابتدای خیابان اخلاقی پلاک 80

تلفن تماس: 77091218

ایمیل :

info@farnamkhodro.com

ساعات کاری :

شنبه تا چهارشنبه : 8 الی 5
پنجشنبه : 8 الی 2

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 485
نمایش همه
علاقه مندی ها ()