فروش اقساطی خودرو های داخلی و خارجی

 انواع خودرو های داخلی از جمله محصولات ایران خودرو، سایپا، کرمان موتور و گروه بهمن توسط فرنام خودرو با قیمت های بسیار عالی به فروش می‌رسند و همینطور به جهت آنکه تخصصی در زمینه  فروش اقساطی خودرو فعالیت دارد، انواع خودروهای خارجی را نیز به فروش می‌ رساند و شما می توانید از خدمات خرید اقساطی خودرو بهره مند شوید. فرنام خودرو خدمات فروش اقساطی خودرو تحویل آنی خودرو را برای مشتریانش در نظر گرفته و جزء معدود فروشندگانی است که تحویل آنی خودرو را به مشتریانش ارائه می دهد.

خودرو از وسایل ضروری در زندگی افراد می باشد و افراد یا خانواده‌ها می خواهند که خودروی شخصی داشته باشند ، به همین جهت خرید نقدی خودرو به دلیل آنکه قیمت خودرو ها بسیار افزایش پیدا کرده است، کار نسبتاً دشواری بوده ، افراد زیادی از خدمات خرید اقساطی خودرو بهره می برند و این افراد با مراجعه به یکی از شرکت های ارائه دهنده خدمات فروش اقساطی ایران خودرو ، خودرو مورد نظر خود را انتخاب و سپس با شرایط درنظر گرفته شده آن را خریداری کرده و هزینه آن را می‌پردازد.

برای خرید خودرو باید حتماً به شرکت های معتبر مراجعه شود زیرا هر شرکتی قابل اعتماد نبوده و برخی از مراکز شرایط بسیار دشواری را برای مشتریانشان در نظر می گیرند.به همین جهت باید حتماً در انتخاب شرکت لیزینگ خودرو ، بررسی های لازم را انجام دهید و این شرکت ثبت شده در اتحادیه باشد. فرنام خودرو از آنجایی که سال ها تجربه کاری در زمینه ارائه خدمات فروش خودرو داشته و تا به حال تعداد بسیار زیادی خود را به فروش رسانده و توانسته رضایت کامل مشتریانش را به دست آورد و نیز شما با توجه به سابقه درخشان فر نام خودرو می توانید با اعتماد کامل به این مرکز ، خرید خود را انجام دهید.

 فرنام خودرو 

آدرس :اتوبان شهید سلیمانی(رسالت) خیابان مدائن ابتدای خیابان اخلاقی پلاک 80

تلفن تماس: 77091218

ایمیل :

info@farnamkhodro.com

ساعات کاری :

شنبه تا چهارشنبه : 8 الی 5
پنجشنبه : 8 الی 2

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 626
نمایش همه
علاقه مندی ها ()