بنابراین مراکز فروش خودرو نیز با توجه به بالا رفتن تعداد متقاضیان خرید اقساطی خودرو شرایطی را فراهم کردند که بتوانند این خودرو را به صورت اعمال افراطی ارائه دهند.آرشا خودرو از عرضه کنندگان بزرگ فروش نقد و اقساطی خودرو های داخلی و خارجی از طریق وب‌سایت رسمی امکان سفارش گیری را ایجاد نموده است بنابراین خریداران گرامی می توانند با مراجعه به سایت و درخواست خود را ثبت نمایند.امروزه فروش اقساطی کوئیک با تحویل آنی بسیار افزایش پیدا کرده و افراد زمانی که پیش قسط را پرداخت می‌نمایند خودرو را تحویل گرفته و در حین پرداخت اقساط فرد خریدار می تواند از خودروی خود استفاده نماید و این بسیار مهم برای خریداران می باشد.

فروش اقساطی خودرو از استقبال بسیار زیادی برخوردار بوده و افراد به وسیله خرید اقساطی می توانند به خودروهای خود دست یابند ، دلیل استقبال افراد از خرید اقساطی خودرو به جهت بالا رفتن قیمت خودروها بوده و افراد متوسط نیز معمولا نمی‌توانند خرید خودرو را به صورت نقدی انجام دهند و هزینه آن را یک جا بپردازند بنابراین افراد با خرید اقساطی می‌توانند هزینه را کم کم پرداخت نمایند. کوییک یکی از محصولات سایپا بوده که بسیار پرفروش بوده و فروش اقساطی کوئیک توسط نمایندگی های سایپا انجام می‌گیرد. برای افرادی که خرید اقساطی کوئیک دشوار است بهترین راهکار خرید اقساطی خودرو می باشد و افراد می توانند با استفاده از طرح فروش اقساطی خودرو، خودروی مورد نظرشان را تهیه و یا تعویض نمایند.

آرشا خودرو همواره به فکر مشتریانش بوده و به همین منظور شرایط را منعطف در نظر گرفته است تا همه بتوانند با توجه به شرایط خود ، خرید خودرو را انجام دهند. این مجموعه ی معتبر با سال ها فعالیت در زمینه ی فروش اقساطی خودرو ها ، علاوه بر در نظر گرفتن قیمت های بسیار مناسب، خدماتی عالی و فوری را به مشتریانش ارائه داده است. برای خرید اقساطی خودرو سفارش خود را ثبت نمایید.

شماره های تماس: 02148000998  -  02144067594

 آدرس: تهران - فلکه دوم صادقیه - ابتدای آیت الله کاشانی - بوستان یکم - پلاک 6 - آرشا خودرو

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 485
نمایش همه
علاقه مندی ها ()