در زمان خرید اقساطی خودرو مانند خرید اقساطی دیگنیتی باید نکات مهمی را در نظر بگیرید.از نکات مهم در هنگام خرید اقساطی دیگنیتی ، گزینش شرکت معتبر می باشد شما باید حتماً به شرکت‌ های معتبر برای خرید خودرو مراجعه کنید امروزه متاسفانه سودجویانی وجود دارند که با در نظر گرفتن شرایط دشوار و پیچیده خرید را بسیار دشوار کرده اند و افراد هزینه‌ های بسیار بیشتر از مبلغ نهایی و تعیین شده را باید بپردازند.

قیمت فروش اقساطی دیگنیتی نیز از موارد مهم دیگری است که در زمان خرید اقساطی دیگری باید به آن توجه داشته باشید. باید بدانید که شرکت‌های مختلف قیمت ‌های متنوعی را برای فروش محصولات خود در نظر می گیرند و افراد باید قیمت ها را بررسی نمایند شرکت آرشا خودرو از شرکت های معتبر ارائه دهنده خدمات فروش اقساطی خودرو در کشورمان است که شرایط بسیار عالی را برای خریداران در نظر گرفته تا بتوانند به راحتی به خودروی مورد نظر شان دست یابند. شرکت آرشا خودرو یکی از شرکت ‌های رسمی فروش خودرو بود که با بهره گیری از کادری باسابقه و مجرب توانست خدماتی عالی را به مشتریانش ارائه دهد. دیگنیتی از محصولات بهمن موتور بوده که در بازار به صورت نفتی و اقساطی خرید و فروش می‌شود .‏

دیگنیتی به کیسه هوای ایمنی جانبی مجهز بوده و از تجهیزات متنوع و پیشرفته در این خود را استفاده شده است مثلاً ترمز قوی ضد قفل abs و سیستم کنترل حرکتی خود را در سراشیبی میباشد که در مقایسه با رقبا، کیفیت ساخت بسیار بالاتری دارد و مدرن تر و مجهز تر می باشد. بنابراین دیگنیتی در مقایسه با نمونه های چینی هم رده بسیار باکیفیت تر می باشد و امروزه فروش اقساطی بسیار پررونق شده است گروه بهمن شرکت خودروساز داخلی است که دیگنیتی را به تولید رسانده و آن را با قیمت مناسبی به بازار ارائه داده است. خرید اقساطی دیگنیتی از طریق نمایندگی های فروش محصولات بهمن موتور انجام پذیر میباشد.خودروی دیگنیتی ظاهری تهاجمی و سقفی شیبدار دارد که حالت اسپرت بوده و در واقع این خودرو طراحی زیبایی داشته و نمایی مانند خودرو های لوکس و راحت را دارد.

شماره های تماس: 02148000998  -  02144067594

 آدرس: تهران - فلکه دوم صادقیه - ابتدای آیت الله کاشانی - بوستان یکم - پلاک 6 - آرشا خودرو

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 577
نمایش همه
علاقه مندی ها ()