فروش اقساطی ایران خودرو به عنوان راهکار دیگری به متقاضیان خرید محصولات ایران خودرو ارائه داده می شود. چند سال اخیر ارائه خدمات فروش اقساطی ایران خودرو دچار تغییر و تحول قرار گرفته است چون نوسانات بازار خودرو و افزایش چند برابری قیمت خودرو به طور مستقیم بر روی این شرایط تأثیرگذار بوده است. بدین ترتیب فروش اقساطی ایران خودرو با شرایط ساده تری به مشتریان پیشنهاد داده می شود، تا متناسب با تمکن مالی آنها باشد.

شرکت آرشا خودرو با اتکاء به کادر پرسنل مجرب و همچنین سرمایه گذاری هوشمندانه توانسته است، امکان خرید اقساطی ایران خودرو با شرایط اقساط کوتاه مدت و بلند مدت فراهم سازد. البته با تحویل فوری اتومبیل پیش از آغاز پرداخت اقساط خودرو، بیش از هر شرط دیگری موجب جلب رضایت مشتریان شده است.

فروش اقساطی ایران خودرو در تهران

با توجه به استقبال از خرید اقساطی ایران خودرو ، فروش اقساطی ایران خودرو در تهران متقاضیان زیادی دارد. همانطور که می دانید عموم مردم جهت افزایش رفاه زندگی خود و اعضای خانواده در تلاش هستند خودروی شخصی با قیمت مناسب تهیه نمایند. با توجه به افزایش ناگهانی قیمت خودرو در سال های اخیر، موجب شده افراد بیشتر به سمت و سوی فروش اقساطی بلند مدت ایران خودرو رو آورند.

در نتیجۀ آن فرد با انتخاب اقساط بلند مدت می تواند مبلغ اقساط ماهیانه را کاهش داده و بدین وسیله راحت تر از بتوانند تسویۀ مبلغ خودرو را انجام دهند. با این تفاسیر، تحویل سریع خودرو برای خریداران حائز اهمیت خواهد بود و به عنوان یکی از دغدغه های بزرگ خریدار اقساطی محصولات ایران خودرو محسوب می شود.

در همین راستا، شرکت آرشا خودرو با هدف مشتری مداری توانسته است، ارائه خدمات فروش اقساطی ایران خودرو با شرایط تحویل فوری را در لیست خدمات مجموعۀ خود داشته باشد.

شماره های تماس: 02148000998  -  02144067594

 آدرس: تهران - فلکه دوم صادقیه - ابتدای آیت الله کاشانی - بوستان یکم - پلاک 6 - آرشا خودرو

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 558
نمایش همه
علاقه مندی ها ()