فروش اقساطی خودرو از روش های آسان خرید خودرو به شمار می رود. همانطور که می دانید به طور کلی خرید و فروش خودرو به صورت نقد و اقساط انجام می گیرد و افراد مختلف جامعه متناسب با توان مالی که از آن برخوردار هستند، می توانند مناسب ترین شرایط را جهت خرید اتومبیل مورد دلخواهد خود انتخاب نمایند. ارائه خدمات فروش اقساطی خودرو با تحویل فوری بیش از گذشته متقاضی دارد چون خودرو در مدت زمان کوتاه تری به مشتریان تحویل داده می شود. از این رو خریدار یپش از پرداخت اقساط، می تواند از اتومبیل خود استفاده نماید.

شرکت آرشا خودرو دارای سابقۀ طولانی مدت در حوزۀ خرید و فروش نقد و اقساطی خودروهای داخلی و خارجی در سرتاسر کشور فعالیت دارد. بدین ترتیب اقشار کم درآمد جامعه نیز می توانند از تسهیلات فروش اقساطی خودرو جهت دست یافتن به آرزوی همیشگی خود استفاده نمایند.

فروش اقساطی خودرو با بهترین شرایط

نکتۀ مهمی که در رابطه با فروش اقساطی خودرو در سال های اخیر با آن روبرو هستیم، انعطاف پذیری نشان دادن در شرح شرایط فروش اقساطی از سوی معتبرترین فروشندگان خودرو در سطح کشور می باشد. افزایش قابل توجه و چند برابری قیمت خودرو باعث گردیده آمار خرید و فروش خودرو نسبت به سال های گذشته کاهش پیدا کند. بنابراین ارائه خدمات فروش اقساطی خودرو با بهترین شرایط می تواند برای خریداران بسیار چشمگیر باشد و بتوانند جهت دست یافتن به آرزوی همیشگی خود استفاده نماید. به دلیل کاربرد گسترده ای که می توان از اتومبیل جهت انجام فعالیت های روزمره و رفتن مسافرت خانوادگی می توان از آن استفاده نمود. تلاش می کنند که از روش های فروش اقساطی خودرو نیز جهت خرید اتومبیل شخصی مورد نظر خود بهره گیرند.  

جهت راهنمایی تخصصی در خصوص خرید اقساطی خودرو های داخلی می توانید با کارشناسان فروش شرکت آرشا خودرو مشورت نمائید.

 

شماره های تماس: 02148000998  -  02144067594

 آدرس: تهران - فلکه دوم صادقیه - ابتدای آیت الله کاشانی - بوستان یکم - پلاک 6 - آرشا خودرو

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 607
نمایش همه
علاقه مندی ها ()