فروش اقساطی خودرو توسط گروه های خودروسازی، نمایندگی های معتبر و همچنین فروشندگان اتومبیل در سطح کشور صورت می پذیرد. همانطور که بدان آگاه هستید، فروش خودرو به صورت نقد و اقساط انجام می گیرد. اقشار مختلف جامعه متناسب با توان مالی که از آن برخوردار هستند، بهترین روش را جهت خرید اتومبیل مورد پسند خود انتخاب می نمایند. چند سال اخیر ارائه خدمات فروش اقساطی خودرو طرفداران بیشتری پیدا کرده است. در این مبحث به شرح برخی از نکات مهم شرایط فروش اقساطی خودرو  می پردازیم.

شرکت آرشا خودرو با تلاش و کوشش فراوان توانسته شرایط بهتری نسبت به گذشته در خصوص خرید و فروش اقساطی خودروهای داخلی و خارجی فراهم سازد. این مجموعه به اقتضای نیاز بازار و جلب رضایت مشتریان شرایط منعطف تری را نسبت به رقبای تجاری خود در اختیار مشتریان قرار می دهند.

شرح شرایط آسان فروش اقساطی خودرو

پرداخت حداقل وجه پیش پرداخت، تحویل سند بنام خریدار متناسب با میزان بدهی فرد به صورت قرارداد، عدم نیاز به ضامن، انعطاف در تعداد اقساط و تحویل فوری خودرو پیش از آغاز پرداخت اقساط خودرو از جمله شرایط آسان فروش اقساطی خودرو محسوب می شوند. تمامی این شرایط متناسب با مدل های مختلف خودرو تعیین می گردد.

در حال حاضر فروش اقساطی خودروهای داخلی و خارجی متقاضیان زیادی دارد چون خیلی از افراد توان مالی خرید نقد اتومبیل را ندارند و به واسطۀ شرایط فروش اقساطی خودرو می توانند دست به کار شوند. جهت خرید اقساطی خودرو نیاز به برنامه ریزی و مدیریت مالی می باشد و تا کنون خیلی از افراد توانسته اند به واسطۀ شرایط فروش اقساطی خودرو، آرزوی همیشگی خود و خانواده را محقق سازند.  

جهت اطلاع از کلیۀ شرایط خرید اقساطی خودرو ، می توانید با مشاوران فعال شرکت آرشا خودرو تماس بگیرید و پس از بررسی هر یک از شرایط، اتومبیل مورد علاقۀ خود را خریداری کنید.

 

شماره های تماس: 02148000998  -  02144067594

 آدرس: تهران - فلکه دوم صادقیه - ابتدای آیت الله کاشانی - بوستان یکم - پلاک 6 - آرشا خودرو

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 702
نمایش همه
علاقه مندی ها ()