لوازم یدکی بسترن در دسته بندی های مختلف داخل خودرو قرار گرفته می شود. خودروی بسترن از جمله محصولات مونتاژی شرکت خودروسازی گروه بهمن موتور محسوب می شود. بسترن در مدل های مختلف به بازار عرضه می شوند. شرکت فاو چینی با مشارکت کمپانی خودروسازی مزدا ژاپن توانسته امکان طراحی و ساخت خودروهای بسترن را فراهم سازد. به طور کلی خودرو یک وسیلۀ مکانیکی است که با گذشت زمان و استفاده از آن دچار استهلاک می شود و ممکن است نیاز به تعمیر و یا خرید لوازم یدکی بسترن باشد. بدین وسیله بتوان عملکرد خودرو را به حالت اولیۀ خود بازگرداند.

فروشگاه نیوپارت به عنوان یکی از مراکز وارد کنندۀ انواع لوازم یدکی بسترن در تهران و شهرستان ها فعالیت خود را آغاز نموده است. این مجموعه متناسب با نیاز بازار قادر به فروش انواع لوازم یدکی بسترن b30، قطعات بسترن B50، لوازم یدکی بسترن B50F و غیره می باشند.

فروش لوازم یدکی اصل خودروهای بسترن

تنوع قطعات و لوازم یدکی بسترن بسیار است و ایجاد مشکل فنی برای خودرو ممکن است نیاز به تعویض قطعات داشته باشد. سهل انگاری در خصوص عدم تعمیر و یا تعویض لوازم یدکی بسترن، می تواند باعث افزایش میزان خسارت وارده به خودرو و توقف کامل بسترن شود. جهت تأمین قطعات خودرو می توانید به فروشگاه های معتبر عرضۀ لوازم یدکی خودروهای بسترن مراجعه نمائید.

در صورت سفارش اینترنتی قطعات بسترن ، به فروشگاه های معتبر پخش قطعات بسترن مراجعه نمائید که بتوانید قطعات اصل و اورجینال را با قیمت مناسب خریداری کنید.

قیمت لوازم یدکی بسترن به نوع قطعات و مدل خودرو بستگی دارد. البته جنبۀ وارداتی بودن قطعات، موجب افزایش و یا بی ثبات شدن قیمت قطعات می شود چون وابسته به نرخ آنلاین ارز می باشد.

متناسب با مدل خودروی بسترن می توانید انواع لوازم یدکی بسترن را به واسطۀ فروشگاه نیوپارت سفارش دهید.

 

 فروشگاه نیوپارت  

دفتر مرکزی:  تهران - خیابان امیرکبیر - پاساژ کاشانی

طبقه سوم - پلاک 303

تلفن تماس: 5-33960904-021

تلفن همراه: 09128006830

ایمیل: info@newpart-shop.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 453
نمایش همه
علاقه مندی ها ()