لوازم یدکی بسترن اجزای اصلی تشکیل دهندۀ خودرو می باشد و هر کدام از انها به منظور انجام فعالیت خاص در طراحی و ساخت خودروهای بسترن مورد استفاده قرار گرفته می شوند. خودروهای بسترن در مدل های متنوعی چون بسترن B30, B50F, B50 و غیره ساخته و به بازار عرضه شده اند. برخی از مدل های خودروی بسترن پرفروش هستند و به طبع آن ممکن است نیاز به خرید لوازم یدکی بسترن باشد.  

فروشگاه نیوپارت به عنوان مجموعه ای فعال در حوزۀ تأمین و فروش لوازم یدکی بسترن ، توانسته مجموعه ای کامل از قطعات این خودرو را در مدل های مختلف تهیه نموده و در دسترس مشتریان قرار دهد. در صورت نیاز به تهیۀ قطعات بسترن، می توانید به صورت تلفنی و یا اینترنتی موجود بودن و یا قیمت لوازم یدکی بسترن را استعلام نمائید.

فروش انواع لوازم یدکی بسترن بی 30

امروزه توسط فروشندگان عرضۀ تجهیزات و قطعات خودروهای بسترن، امکان خرید لوازم یدکی بسترن بی 30 برای مالکین این خودرو فراهم می باشد. خودروی بسترن B30 مجهز به موتور 1.6 لیتری با توان تولید قدرت 107 اسب بخار با گیربکس 6 دنده ای خودکار می باشد. طراحی این خودرو با حالت اسپرت یکی از محصولات کمپانی آیسین ژاپن می باشد. خیلی از افراد طرفدار خرید این خودرو هستند و به طبع آن فروش لوازم یدکی بسترن B30 توسط برخی از معتبرترین فروشندگان عرضۀ قطعات خودروهای بسترن صورت می گیرد.

ضد قفل، فرمان هیدرولیک، کیسه هوا جلو، شمع، آینه های گرمکن دار، گیربکس، صفحه کلاج، سیستم تهویه، سیستم سرمایشی و گرمایشی، چراغ راهنما عقب، تسمه، کاسه نمد و ... برخی از انواع لوازم یدکی بسترن محسوب می شوند.

جهت سفارش اینترنتی قطعات بسترن اورجینال می توانید با مرکز فروش فروشگاه نیوپارت تماس بگیرید.

 فروشگاه نیوپارت  

دفتر مرکزی:  تهران - خیابان امیرکبیر - پاساژ کاشانی

طبقه سوم - پلاک 303

تلفن تماس: 5-33960904-021

تلفن همراه: 09128006830

ایمیل: info@newpart-shop.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 625
نمایش همه
علاقه مندی ها ()