فروش اقساطی دنا پلاس همچنان مورد استقبال قرار گرفته می شود چون از جمله خودروهای با کیفیت شرکت خودروسازی ایران خودرو محسوب می شود. این مدل اتومبیل را می توان از جمله خودروهای متوسط سواری محسوب نمود که دارای 115 اسب بخار در 6 هزار دور در دقیقه و حداکثر گشتاور 157 نیوتن متر در 4500 دور در دقیقه می باشد. برخی از افراد علاقه به خرید تیپ دنا پلاست هستند ولی به دلیل افزایش ناگهانی قیمت خودرو، به راحتی نمی توانند به صورت نقد این خودرو را خریداری کنند و شرایط فروش اقساطی دنا پلاس می تواند بهترین راهکار محسوب می شود. در واقع افراد با برنامه ریزی و مدیریت مالی می توانند طی چندین قسط از عهدۀ پرداخت اقساط خودرو برآیند.

شرکت آرشا خودرو از سابقۀ درخشانی در حوزۀ خرید و فروش خودرو برخوردار می باشد و طی سال ها مداوم توانسته شرایط منعطف تری نسبت به رقبای تجاری خود، برای مشتریان فراهم سازد. بدین وسیله افرادی که همیشه علاقه مند به خرید خودرو بودند، بتوانند آروزی خود را محقق سازند. این مجموعه در لیست محصولات خود، فروش اقساطی دنا پلاس تحویل فوری را نیز ارائه می دهد.

شرایط فروش اقساطی دنا پلاس تحویل فوری

مسئله مهمی که معمولاً عموم مردم در زمان خرید اقساطی خودرو با آن درگیر هستند، مرتبط به زمان تحویل خودرو می باشد. از این رو در سال های اخیر عرضه کنندگان خودرو در تلاش هستند خدمات خرید اقساطی دنا پلاس با شرایط تحویل آنی به مشتریان ارائه دهند. البته این شرایط در خصوص فروش اقساطی کلیۀ خودروهای داخلی و خارجی نیز صدق می کند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص شرایط آسان فروش اقساطی دنا پلاس و دیگر خودروهای موجود در بازار می توانید با دفتر مرکزی فروش شرکت آرشا خودرو تماس حاصل فرمائید.

شماره های تماس: 02148000998  -  02144067594

 آدرس: تهران - فلکه دوم صادقیه - ابتدای آیت الله کاشانی - بوستان یکم - پلاک 6 - آرشا خودرو

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 555
نمایش همه
علاقه مندی ها ()