پراید اقساطی همچنان متقاضیان خاص خود را دارد چون نسبت به دیگر محصولات کمپانی سایپا و دیگر شرکت های سازندۀ خودرو، بسیار ارزان می باشد. بنابراین خیلی از افراد علاقه مند به خرید پراید اقساطی هستند چون افزایش ناگهانی قیمت پراید در سال اخیر، موجب گردیده توسط فروشندگان خودرو، خدمات فروش پراید اقساطی به مشتریان پیشنهاد داده شود.

سایا خودرو نیز از جمله معتبرترین فروشندگان خودرو در تهران به فعالیت خود ادامه می دهد و به اقتضای نیاز بازار و مشاهدۀ وضعیت نامساعد جامعه از نظر اقتصادی، ارائه خدمات فروش پراید اقساطی با تحویل آنی بتواند همچون گذشته همراه خوبی برای هموطنان عزیز خود باشد.

پراید اقساطی 131

پراید 131 با عنوان پراید صبا در بازار خودرو شناخته شده و از جمله محصولات پر تکرار پراید کمپانی سایپا محسوب می شود. با توجه به قیمت بالای دیگر خودروها، محصولات پراید از قیمت مناسبی برخوردار هستند و این مسئله موجب شده تا همچنان نسبت به تولید و عرضۀ پراید مصمم باشند. افزایش روز افزون قیمت خودرو، موجب شده تا افراد بتوانند پراید اقساطی 131 را با شرایط متفاوتی نسبت به گذشته خریداری کنند.

پراید اقساطی 111 ، پراید اقساطی 151 و دیگر مدل های خودروی پراید توسط مجموعه های عرضه کنندۀ خودروهای سایپا در سطح به مشتریان پیشنهاد داده می شود. بنابراین متقاضیان خرید اتومبیل اقساطی با بررسی وضعیت مالی خود، می توانند با برنامه ریزی دقیق و به موقع، رویای همیشگی خود را محقق سازند.

متأسفانه تحریم های حاکم بر ایران، موجب شده تا سخت تر بتوان قطعات خودرو را تهیه نمود و این مسئله بر روی افزایش قیمت خودروهای داخلی تأثیرگذار بوده است. در همین راستا، ارائه شرایط فروش اقساطی خودرو توسط عرضه کنندگان خودرو می تواند فرصت مناسبی جهت خرید پراید اقس1اطی برای شما مشتری گرامی باشد.

جهت اطلاع از شرایط خرید اقساطی سایپا پراید اقساطی می توانید به واسطۀ مجموعۀ سایا خودرو اقدام نمائید.

سایا خودرو

 آدرس: رسالت خیابان فرجام ابتدای خیابان حیدرخانی شمالی پ ۱۱۱/۱ سایا خودرو

شماره تماس: 02171333133

ایمیل: info@sayakhodro.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 652
نمایش همه
علاقه مندی ها ()