خرید خودرو قسطی بهترین فرصت برای خرید اتومبیل مورد علاقه تان می باشد. قیمت خودرو به فاکتورهای متعددی بستگی دارد و به دلیل وارداتی بودن برخی از قطعات خودرو، ممکن است موجب افزایش قیمت خودرو گردد. علاوه بر آنکه تحریم های حاکم بر کشور و وضعیت بد اقتصادی موجب افزایش چند برابری قیمت خودرو در سال های اخیر شده است و شرایط خرید خودرو قسطی موجب شده تا اقشار مختلف جامعه بتوانند به واسطۀ چنین شرایطی اتومبیل مورد پسند خود را خریداری نمایند.

سایا خودرو به صورت تخصصی در زمینۀ خرید و فروش انواع خودروی داخلی و وارداتی فعالیت می کند. متناسب با وضعیت نابسامان این روزها، این مجموعه تلاش نموده، شرایط آسان خرید خودرو قسطی را برای مشتریان فراهم نماید. در این صورت فرد با اطمینان و آسودگی خاطر می تواند اتومبیل مورد دلخواه خود را خریداری می کند.

شرایط جدید جهت خرید خودرو قسطی

امروزه شرایط جدید جهت خرید خودرو قسطی برای مشتریان فراهم نموده اند. تحویل فوری اتومبیل، افزایش تعداد اقساط، کاهش مبلغ اقساط و سند بنام خریدار از مهمترین شرایط فروش اقساطی خودرو محسوب می شوند و توسط برخی از معتبرترین فروشندگان خودرو به مشتریان ارائه داده می شود. قیمت خودروها نسبت به یکدیگر متفاوت است چون هر کدام از انها دارای یک سری مشخصات فنی متفاوت از یکدیگر می باشند. بنابراین هنگام خرید خودرو قسطی، توجه به مشخصات فنی اتومبیل برای خریدار از اهمیت بالایی برخوردار است و به این ترتیب می تواند انتخاب بهتری داشته باشند. استفاده از چنین شرایطی به افراد اجازه می دهد که رویای همیشگی خود را محقق سازند. به عنوان مثال خرید خودرو قسطی مانند  خرید 405 اقساطی با تحویل فوری به فرد حس اعتماد بیشتری می دهد و فرد می تواند با در اختیار داشتن اتومبیل خود و استفاده از آن، اقساط خودرو را مطابق با قرارداد تسویه نماید.

برای استفاده از شرایط فروش اقساطی خودرو می توانید با کارشناسان فروش سایا خودرو مشورت نمائید.

سایا خودرو

 آدرس: رسالت خیابان فرجام ابتدای خیابان حیدرخانی شمالی پ ۱۱۱/۱ سایا خودرو

شماره تماس: 02171333133

ایمیل: info@sayakhodro.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 761
نمایش همه
علاقه مندی ها ()