206 اقساطی از دیگر محصولات شرکت خودروسازی ایران خودرو به شمار می رود. این کمپانی در سال 1380 خودروی پژو 206 را به بازار معرفی نمود و به عنوان یکی از خودروهای سواری هاچ بک اروپایی در ایران شناخته شد و خیلی از افراد خواستار خرید نقد و اقساطی 206 می باشند. فروش  206 اقساطی  به افرادی که تمکن مالی لازم جهت خرید نقد خودرو را ندارند، ارائه داده می شود.

در همین راستا سایا خودرو به عنوان یکی از فروشندگان معتبر در عرصۀ معاملات اتومبیل داخلی و خارجی، در لیست خودروهای اقساطی، امکان خرید 206 اقساطی را با بهترین شرایط فراهم نموده است. افرادی که علاقه مند به خودروی اسپرت 206 هستند، بتوانند با مدیریت مالی آرزوی همیشگی خود را محقق سازند.

شرایط خرید و فروش 206 اقساطی

شرایط خرید و فروش 206 اقساطی به فاکتورهای متعددی چون تیپ 206، سال تولید، نو و یا کار کرده بودن آن بستگی دارد. بنابراین پیش از هر گونه اقدام جهت خرید 206 اقساطی، توصیه می کنیم تمام جوانب کار را بسنجید و اطلاعات دقیقی نسبت به شرایط فروش اقساطی 206 توسط مجموعۀ عرضه کنندۀ خدمات داشته باشید.

در حال حاضر از خودرو پژو 206، تیپ های مختلفی چون 206 هاچ بک اتومات، 206 صندوقدار، 206 تیپ 2، تیپ 5 و غیره به بازار عرضه شده است و برخی از آنها طرفداران بیشتری داشته و همچنان توسط کمپانی سازنده تولید می شوند. اگر خواستار استفاده از خدمات فروش اقساطی ایران خودرو مانند 206 اقساطی هستید، پیشنهاد می کنیم موارد کلیدی چون زمان تحویل خودرو، تعداد و مبلغ اقساط، تحویل سند بنام خریدار، نحوۀ ارائه ضامن و میزان سود بازپرداخت را مد نظر داشته باشید.

جهت أخذ راهنمایی های بیشتر در خصوص خرید 206 اقساطی می توانید با دفتر مرکزی فروش مجموعۀ سایا خودرو تماس بگیرید. در این صورت با اطمینان خاطر می توانید در جهت خرید اتومبیل مورد پسند خود گام بردارید.

سایا خودرو

 آدرس: رسالت خیابان فرجام ابتدای خیابان حیدرخانی شمالی پ ۱۱۱/۱ سایا خودرو

شماره تماس: 02171333133

ایمیل: info@sayakhodro.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 580
نمایش همه
علاقه مندی ها ()