206 اقساطی روشی آسان جهت خرید این خودرو می باشد. به طور کلی خرید و فروش پژو 206 به صورت نقد و اقساط صورت می گیرد. البته فروش 206  اقساطی  با اقساط کوتاه مدت و بلند مدت انجام می گیرد. پژو 206 به دلیل طراحی هاچ بک بدنه به عنوان یکی از خودروهای اسپرت در بازار شناخته می شود و خیلی از افراد علاقه مند به خرید این اتومبیل با عملکرد فنی و کیفیت بالا می باشند.

سایا خودرو با هدف مشتری مداری و پاسخگویی به نیاز بازار توانسته است، موفق به ارائه خدمات فروش 206 اقساطی با شرایط آسان گردد. در ادامۀ متن بیشتر نسبت به شرایط فروش اقساطی خودرو توسط این مجموعۀ معتبر خواهیم پرداخت، پس در کنار ما باشید.

فروش 206 اقساطی با تحویل فوری

بزرگ ترین دغدغه ای که افراد هنگام استفاده از خدمات فروش اقساطی خودرو با آن روبرو بودند، مسئله دیرکرد در زمان تحویل اتومبیل بود ولی در حال حاضر توسط فروشندگان معتبر و مجرب، به منظور جلب اعتماد میان مشتریان، خدمات فروش 206 اقساطی با تحویل فوری را ارائه می دهند.

در این صورت فرد در مدت زمان کوتاه، پس از پرداخت پیش قسط، اتومبیل خود را به همراه سند بنام می تواند تحویل بگیرید و الباقی مبلغ خودرو را طی اقساط تعیین شدن درون قرارداد، در موعد مقرر پرداخت نمایند.

به طور کلی توجه به موارد این چنینی هنگام معاملات خرید و فروش اقساطی خودرو می تواند حس اعتماد طرفین قرارداد را بیشتر نماید و بتواند شرایط فروش اقساطی ایران خودرو مناسبی جهت افزایش متقاضیان خرید اتومبیل اقساطی را برای فروشندگان مهیا سازد.

جهت اطلاع از آخرین شرایط فروش 206 اقساطی بلند مدت و کوتاه مدت می توانید با کارشناسان فعال مجموعۀ سایا خودرو تماس بگیرید.

سایا خودرو

 آدرس: رسالت خیابان فرجام ابتدای خیابان حیدرخانی شمالی پ ۱۱۱/۱ سایا خودرو

شماره تماس: 02171333133

ایمیل: info@sayakhodro.com

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 621
نمایش همه
علاقه مندی ها ()