دنا اقساطی از دیگر راهکارهای خرید خودروهای دنا محسوب می شود. به دلیل مزایایی که خودرو برای افراد دارد، خیلی از افراد خواستار خرید اتومبیل شخصی هستند. توسط کمپانی های خودروسازی و فروشندگان معتبر خودرو، فروش خودرو به صورت نقد و اقساط انجام می گیرد. افرادی که علاقه مند به خرید اتومبیل خاصی هستند، می توانند متناسب با توان مالی که از آن برخوردار هستند، از شرایط فروش دنا اقساطی ، جهت خرید این اتومبیل استفاده نمایند. البته همانطور که گفته شد، شرایط فروش اقساطی جهت خرید خودروهای دیگر نیز برای افراد فراهم می باشد.

سایا خودرو به عنوان یکی از فروشندگان بزرگ در حوزۀ ارائه خدمات فروش اقساطی خودروهای داخلی و خارجی در تهران فعالیت خود را آغاز نموده است. با گذشت زمان و شرایط اقتصادی جامعه، تلاش می کنند، شرایط آسان تری را جهت فروش اقساطی خودرو پیش روی مشتریان قرار دهند. خدمات فروش دنا اقساطی را با شرایط آسان به خریداران پیشنهاد می دهند.

دنا اقساطی با شرایط اقساط طولانی

همانطور که می دانید در گذشته خدمات فروش اقساطی خودرو با شرایط اقساط کوتاه مدت به مشتریان پیشنهاد داده می شد ولی با گذشت زمان و افزایش قیمت خودرو، باعث شد تا فروشندگان خودرو بتوانند شرایط منعطف تری را پیش روی آنان قرار دهند. هم اکنون شاهد ارائه  خدمات فروش اقساطی ایران خودرو  مانند فروش دنا اقساطی با شرایط اقساط بلند مدت و تحویل فوری اتومبیل به خریداران می باشیم.

هر چه بر تعداد اقساط خودرو افزوده گردد، مبلغ اقساط کاهش پیدا می کند و افراد راحت تر می توانند تسویه و پرداخت اقساط خودرو را انجام دهند. امروزه جهت خرید دنا اقساطی نیز می توانید از شرایط آسان تری استفاده نمائید.

جهت خرید دنا اقساطی با شرایط آسان و تحویل فوری می توانید از طریق مجموعۀ سایا خودرو اقدام نمائید.

 

سایا خودرو

 آدرس: رسالت خیابان فرجام ابتدای خیابان حیدرخانی شمالی پ ۱۱۱/۱ سایا خودرو

شماره تماس: 02171333133

ایمیل: info@sayakhodro.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 677
نمایش همه
علاقه مندی ها ()