لاستیک لاسا از محصولات شرکت سابانچی است که با سرمایه گذاری افراد ترکی در سال 1974 راه اندازی شده است. این کمپانی با گذشت زمان و صنعت تولید لاستیک توانستند، با نام بریسا به فعالیت خود ادامه دهند. فروش لاستیک لاسا به عنوان یکی از برندهای ترکیه ای در ایران به فروش می رسد. کمپانی بریسا متناسب با نیاز بازار توانسته اند انواع لاستیک لاسا سواری، شاسی بلند، ون، باری، کامیون، کشاورزی و غیره را تولید نموده و در دسترس مصرف کنندگان قرار دهند.

فروشگاه تایر ایرانیان بر اساس برندهای معتبر ایرانی و خارجی، انواع لاستیک لاسا، لاستیک میشلن، لاستیک پیرلی، لاستیک نانکن، کنتیننتال، لاستیک بریجستون، لاستیک البرز و غیره را تأمین نموده و به فروش می رسانند.

فاکتورهای مهم فروش لاستیک لاسا

نکات متعددی در حوزۀ فروش لاستیک لاسا وجود و افرادی که خواستار خرید این برند هستند، می توانند به فروشگاه های معتبر عرضۀ لاستیک سواری و غیر سواری مراجعه نمایند. اگر مجدداً قصد خرید تایر را برای خودروی خود دارید، توصیه می کنیم یک سری نکات مهم که مرتبط با ویژگی و مشخصات فنی تایر می شوند را مد نظر قرار دهید.

بر روی تایر لاسا یک سری مشخصات فنی درج می گردد که نمایش دهندۀ تاریخ تولید، نوع مواد اولیۀ تشکیل دهندۀ تایر، ابعاد تایر و فاق لاستیک، حداکثر توان تایر در برابر حرارت بالا، میزان سطح سایش تایر و ... تنها برخی از آن موارد مهم هستند که در انتخاب و خرید لاستیک لاسا و دیگر برندها از اهمیت بالایی برخوردار است. قیمت لاستیک لاسا به مشخصات فنی و سطح کیفیت تایر بستگی دارد. بنابراین جهت اطلاع از آخرین قیمت خرید لاستیک میشلن و سایر برند ها می توانید به فروشگاه معتبر عرضۀ تایر همچون فروشگاه اینترنتی تایر ایرانیان مراجعه نمائید و به صورت آنلاین تایر مورد نیاز خود را تهیه نمائید.

فروشگاه تایر ایرانیان

آدرس فروشگاه مرکزی : خیابان امیرکبیر تیمچه امیر کبیر پلاک414

ایمیل: info@tireiranian.com

شماره های تماس: 09122381610--33932855

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 571
نمایش همه
علاقه مندی ها ()