فروش اقساطی خودرو یکی از راهکارهای مفید است که طرفداران زیادی در سطح جهان دارد و در ایران نیز توسط شرکت های سازندۀ خودرو، نمایندگی های فروش اقساطی خودرو و فروشندگان معتبر خودرو به مشتریان پیشنهاد داده می شود. اتومبیل به عنوان یکی از وسایل نقلیه ای است که افراد جهت یک سری کارهای روزانه و یا تردد راحت در سطح شهر استفاده می نمایند. شرایط اقتصادی جامعه نسبت به گذشته تغییرات قابل توجهی نموده است و این مسئله موجب بی ثبات شدن و افزایش قیمت خودروهای داخلی و خارجی در بازار گردد. در همین راستا توسط عرضه کنندگان خودرو، خدمات فروش اقساطی خودرو به خریداران اتومبیل ارائه داده می شود.

سایا خودرو نیز به عنوان یکی از عرضه کنندگان مجرب و متعهد در حوزۀ خرید و فروش اقساطی خودرو در سطح شهر فعالیت دارد. این مجموعه با مشاهدۀ وضعیت اقتصادی تلخ جامعه، توانسته اند شرایط بهتری نسبت به گذشته در اختیار مشتریان خرید قسطی خودرو قرار دهند.

شرایط بازار فروش اقساطی خودروهای داخلی

همانطور که در ابتدای این مقاله بدان اشاره نمودیم، شرایط متعددی در حوزۀ فروش اقساطی خودرو مانند فروش اقساطی محصولات ایران خودرو تعیین نموده اند و در دسترس انتخاب مشتریان قرار داده اند. سال های اخیر امکان خرید نقد خودرو برای عموم خانواده ها مقدور نمی باشد ولی جهت برآورده کردن نیازهای خود و همچنین ارتقاء سطح کیفیت زندگی اعضای خانواده، علاقه مند به خرید خودرو با بهترین شرایط می باشند.

زمان تحویل خودرو، تحویل سند بنام، نحوۀ ارائه ضامن، تعداد و مبلغ اقساط و مبلغ پیش پرداخت از موارد مهمی هستند که هنگام معاملات فروش اقساطی خودرو باید مد نظر خریدار قرار گرفته شود. قابل ذکر است که عدم توجه به این عوامل می تواند خسارت مالی متعددی برای خریدار به دنبال داشته باشد.

سایا خودرو متناسب با وضعیت اقتصادی نامناسب جامعه توانسته اند شرایط بهتری جهت فروش اقساطی انواع خودروی داخلی و خارجی برای مشتریان فراهم سازند. جهت کسب تکمیل اطلاعات می توانید با واحد فروش مجموعه تماس حاصل فرمائید.

سایا خودرو

 آدرس: رسالت خیابان فرجام ابتدای خیابان حیدرخانی شمالی پ ۱۱۱/۱ سایا خودرو

شماره تماس: 02171333133

ایمیل: info@sayakhodro.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 767
نمایش همه
علاقه مندی ها ()