فروش اقساطی خودرو متناسب با مدل های مختلف خودرو، با شرایط متفاوتی به مشتریان ارائه داده می شود. خودروی سواری به عنوان یکی از وسایل نقلیۀ محبوب در سطح جهان محسوب می شود. در واقع افزادی که قصد تهیۀ اتومبیل شخصی دارند، از محصولات خودروی سواری و شاسی بلند انتخاب می کنند. با افزایش قیمت خودرو، افراد کمتری قادر به استفاده از خدمات فروش نقد خودرو هستند و تنها به واسطۀ شرایط فوق العاده فروش اقساطی خودرو می توانند اتومبیل مورد پسند خود را با قیمت مناسب خریداری کنند.

سایا خودرو یکی از مجموعه های فعالی است که به صورت کاملاً تخصصی در عرصۀ فروش نقد و اقساطی خودروهای داخلی و خارجی فعالیت خود را در تهران آغاز نموده و با گذشت چندین سال از فعالیت مجموعۀ خود، سطح خدمات دهی خود را در سطح کشور گسترش داده است.

شرایط فروش اقساطی خودروهای داخلی

شرایط فروش اقساطی خودروهای داخلی مانند شرایط فروش اقساطی گروه بهمن نسبت به خودروهای خارجی راحت تر در نظر گرفته می شوند. این خدمات بر مبنای شرکت های سازندۀ خودرو در سطح کشور در دسته بندی های مختلف فروش اقساطی ایران خودرو، فروش اقساطی خودورهای سایپا، فروش اقساطی خودروهای کرمان موتور، گروه بهمن و غیره صورت می پذیرد.

سال های اخیر مسائل متعددی موجب شده تا بستر نامناسبی جهت افزایش قیمت خودرو بوجود آید. به دنبال آن عموم مردم دیگر همچون گذشته قادر به خرید خودرو به روش نقد نباشند و از خدمات فروش اقساطی کوتاه مدت و بلند مدت خودرو استفاده نمایند. جهت آگاهی از کلیۀ شرایط فروش اقساطی، می توانید با مشاوران فعال سایا خودرو تماس حاصل فرمائید.

سایا خودرو یکی از بزرگ ترین فروشندگان خودرو در سطح کشور می باشد و طی سال ها فعالیت حرفه ای توانسته اند متناسب با وضعیت اقتصادی کشور، ساده ترین شرایط فروش اقساطی خودرو را به متقاضیان پیشنهاد دهند.

سایا خودرو

 آدرس: رسالت خیابان فرجام ابتدای خیابان حیدرخانی شمالی پ ۱۱۱/۱ سایا خودرو

شماره تماس: 02171333133

ایمیل: info@sayakhodro.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 703
نمایش همه
علاقه مندی ها ()