خرید قسطی لاستیک فرصت مناسبی است که برخی از فروشگاه های معتبر عرضۀ تایر در سطح کشور به مشتریان خود ارائه می دهند. همانطور که می دانید قیمت تایر نسبت به چند سال گذشته افزایش یافته است و این مسئله موجب شده تا برخی از افراد قادر به خرید نقد تایر نباشند و از شرایط خرید قسطی لاستیک توسط فروشندگان و نمایندگان معتبر تایر استفاده نمایند. بدین ترتیب تحت فشار مالی زیاد قرار نمی گیرند.

فروشگاه لاستیک هم پا نیز با هدف مشتری مداری، توانسته شرایط مناسبی جهت خرید قسطی انواع لاستیک برای آنان فراهم سازد. در این صورت فرد راحت تر می تواند تایر مورد نیاز خود را تهیه نماید.

نحوۀ خرید قسطی لاستیک

کاربران فروشگاه اینترنتی هم پا می توانند جهت خرید قسطی لاستیک با مشاوران فروش تایر تماس حاصل فرمایند و درخواست خود را از طریق فرم ثبت نام تایر اقساطی تکمیل نمایند. کارشناسان در اسرع وقت با شما ارتباط برقرار می کنند و سپس هماهنگی های لازم در خصوص فروش اقساطی لاستیک انجام می دهند. تایر به عنوان اجزای اصلی خودرو محسوب می شود و بروز کوچکترین مشکل برای آنها، نیاز به بررسی و تعویض آنها می باشد. بدین ترتیب ارائه خدمات خرید قسطی لاستیک ایرانی توسط برخی از فروشگاه های عرضه کنندۀ تایر که از اعتبار بالایی برخوردار هستند، می تواند به عنوان بهترین راهکار محسوب شود.

به دلایل مختلفی قیمت خودرو افزایش یافته است و برای برخی از اقشار جامعه مقدور نیست که بتوانند به صورت نقد یک حلقه و یا یک جفت تایر را تهیه نمایند. بدین ترتیب شرایط فوق العاده خرید لاستیک به صورت قسطی می تواند راهکار مناسبی برای افزایش فروش نمایندگی های معتبر باشد.

جهت استفاده از تسهیلات خرید قسطی لاستیک ایرانی و خارجی می توانید با کارشناسان فروش فروشگاه لاستیک هم پا تماس حاصل فرمائید.

 فروشگاه لاستیک هم پا

آدرس: تهران، تجریش، محله گلاب دره، خیابان شهید اسماعیل شکیبایی، خیابان وزیری، پلاک 22، طبقه منفی1 ، واحد غربی

  ایمیل : info@hammpa.com

دفتر فروش: 02191303129

  واتس اپ:   7809 570 0992

زمان پاسخگویی تلفنی: همه روزه به غیر از روزهای تعطیل از ساعت 9 صبح الی 5 بعدازظهر 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 987
نمایش همه
علاقه مندی ها ()