لاستیک میشلن از محصولات کشور فرانسه می باشد. چندین سال از فعالیت حرفه ای کمپانی میشلن می گذرد و طی این سال ها توانسته اند انواع لاستیک با کیفیت را در مدل و مشخصات فنی متفاوت تولید نموده و در اختیار مصرف کنندگان قرار دهند. در حال حاضر فروش لاستیک میشلن توسط فروشگاه های معتبر عرضۀ تایر در سطح کشور صورت می گیرد.

فروشگاه لاستیک هم پا به صورت تخصصی در حوزۀ فروش انواع تایر ایرانی و خارجی در تهران فعالیت خود را راه اندازی نموده است. افرادی که خواستار خرید لاستیک میشلن هستند، می توانند با واحد فروش این مجموعه تماس حاصل فرمایند.

فروش لاستیک میشلن اورجینال

با توجه به وارداتی بودن این تایر، جهت خرید لاستیک میشلن اورجینال به شما پیشنهاد می کنیم به مراکز معتبر عرضۀ تایر مراجعه نمائید. در این صورت بتوانید با قیمت مناسب لاستیک مورد نظر خود را تهیه نمائید. لاستیک نقش بسزایی در عملکرد خودرو خواهد داشت. بنابراین متناسب با مدل و وزن خودرو، مناسب ترین تایر میشلن را خریداری نمائید.

قیمت لاستیک میشلن بر اساس مشخصات فنی تایر و تاریخ تولید آن مشخص می گردد. اگر در خرید تایر مبتدی هستید، می توانید از تجربیات فروشندگان مجموعه های معتبر استفاده نمائید. هنگام خرید تایر میشلن توجه به محلی که قرار است از خودرو استفاده شود، از اهمیت بالایی برخوردار است. در واقع متناسب با شرایط آب و هوایی زمستان و تابستان، شرکت میشلن توانسته اند موفق به تولید و عرضۀ لاستیک میشلن تابستانی، لاستیک میشلن زمستانی و لاستیک میشلن چهار فصل گردند.

با خرید تایر متناسب با شرایط آب و هوایی می تواند تأثیر قابل توجهی بر طول عمر لاستیک داشته باشد.

جهت خرید لاستیک کومهو و میشلن می توانید با مرکز فروش فروشگاه لاستیک هم پا تماس حاصل فرمائید و یا به وب سایت رسمی هم پا مراجعه نمائید.

 

 فروشگاه لاستیک هم پا

آدرس: تهران، تجریش، محله گلاب دره، خیابان شهید اسماعیل شکیبایی، خیابان وزیری، پلاک 22، طبقه منفی1 ، واحد غربی

  ایمیل : info@hammpa.com

دفتر فروش: 02191303129

  واتس اپ:   7809 570 0992

زمان پاسخگویی تلفنی: همه روزه به غیر از روزهای تعطیل از ساعت 9 صبح الی 5 بعدازظهر 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 626
نمایش همه
علاقه مندی ها ()