فروش اقساطی دیگنیتی بهترین راهکار برای افرادی است که علاقه مند به خرید این مدل خودرو هستند. خرید خودروی دیگنیتی از جمله خودروهای وسوسه انگیز برای هر خانواده ایرانی می باشد. با توجه به اینکه خدمات فروش اقساطی دیگنیتی با تحویل آنی از جمله خدماتی است که توسط برخی از مراکز عرضه کنندۀ خودروهای داخلی به مشتریان ارائه داده می شود. استفاده از این فرصت به افراد کمک می کند که با مدیریت مالی خود، به سهولت بتوانند از شرایط فروش اقساطی دیگنیتی ، جهت دست یافتن به آرزوهای خود استفاده نمایند.  

فرنام خودرو از سابقۀ درخشان در حوزۀ فروش اقساطی خودروهای داخلی و خارجی در تهران برخوردار است. این مجموعه با در اختیار داشتن کلیۀ امکانات قادر به ارائه خدمات به مشتریان گرامی در سطح شهر می باشد.

شرایط فروش اقساطی دیگنیتی

خودروی دیگنیتی از سوی کمپانی بهمن موتور به بازار عرضه می شود. این نوع خودرو از جمله اتومبیل های کراس اور دانگ فنگ است که در ایران خرید و فروش می شود. با توجه به ویژگی های فنی که این نوع خودرو دارد، خیلی از افراد علاقه مند به استفاده از شرایط فروش اقساطی دیگنیتی، جهت تهیۀ این خودرو با شرایط عالی هستند.

با توجه به افزایش قیمت خودرو، افراد تنها به واسطۀ شرایط فروش اقساطی خودروهای دیگنیتی، می توانند موفق به خرید این اتومبیل با شرایط اقساط کوتاه مدت و بلند مدت شوند. بی شک چند سال اخیر خرید نقدی دیگنیتی برای خیلی از افراد فشار مالی مضاعف و سنگینی را به دنبال خواهد داشت و این مسئله موجب کاهش سطح توان خرید خودرو از سوی متقاضیان می شود. در همین راستا مجموعه های عرضه کنندۀ اتومبیل ، توانسته اند با تسهیل نمودن شرایط فروش اقساطی دیگنیتی، افراد راحت تر موفق به خرید دیگنیتی شوند.

مجموعۀ فرنام خودرو به صورت تخصصی در حوزۀ خرید و فروش اقساطی انواع خودرو داخلی به صورت نقد و اقساط فعالیت می کند. جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان فروش مجموعه تماس حاصل فرمائید. 

 فرنام خودرو 

آدرس :اتوبان شهید سلیمانی(رسالت) خیابان مدائن ابتدای خیابان اخلاقی پلاک 80

تلفن تماس: 77091218

ایمیل :

info@farnamkhodro.com

ساعات کاری :

شنبه تا چهارشنبه : 8 الی 5
پنجشنبه : 8 الی 2

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
7 / 10
از 2 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 1388
نمایش همه
علاقه مندی ها ()