فروش اقساطی سایپا در جهت نفع خریداران خودرو تنظیم شده است. همانطور که می دانید فروش خودرو به روش های نقد و اقساطی انجام می گیرد. در واقع افرادی که از تمکن بالایی برخوردار هستند، به سهولت می توانند خدمات فروش نقد سایپا جهت خرید اتومبیل بهره مند گردند. در غیر اینصورت با ارائه خدمات فروش اقساطی سایپا ، اقشار متوسط جامعه با مدیریت مالی و برنامه ریزی درآمدی می توانند اتومبیل مورد پسند خود را تهیه نمایند.

فرنام خودرو با مشاهدۀ وضعیت بازار و نیاز مشتریان، توانسته اند شرایط بهتری جهت خرید اقساطی خودرو به آنان پیشنهاد دهند. افزایش تعداد اقساط، تحویل سند بنام، امکان تعویض خودرو حین پرداخت اقساط خودرو، تحویل فوری اتومبیل برخی از خدمات فروش اقساطی سایپا است که توسط این مجموعه به متقاضیان خرید اقساطی محصولات سایپا پیشنهاد داده می شود.

فاکتورهای مهم در ارائه خدمات فروش اقساطی سایپا

تعدد محصولات کمپانی خودروسازی سایپا بسیار است و شاهد ارائه خدمات فروش اقساطی پراید، فروش اقساطی خوردوهای تیبا، فروش اقساطی کوییک معمولی و اتومات، فروش اقساطی ساینا و دیگر محصولات پر طرفدار این کمپانی می باشیم. امروزه توسط برخی از مراکز معتبر عرضه کنندۀ خودرو، شاهد ارائه بهترین شرایط فروش اقساطی خودروهای داخلی می باشیم.

نکتۀ مهمی که پیش از استفاده از خدمات فروش اقساطی خودرو مانند سایپا و دیگر کمپانی های خودروسازی وجود دارد، مراجعه به نمایندگی و مراکز معتبر عرضه کنندۀ خودرو را به شما پیشنهاد می کنیم و پیش از عقد قرارداد، حتماً از اعتبار مجموعه اطمینان حاصل نمائید. چرا که همواره افراد کلاهبردار، از هر شرایطی جهت سودجویی خود استفاده می نمایند.

جهت استفاده از شرایط فروش اقساطی بلند مدت سایپا برای خرید خودروهای پراید، ساینا، زوتی آریو، ساندرو، تیبا و ... توسط گروه فرنام خودرو می توانید اقدام نمائید.

 فرنام خودرو 

آدرس :اتوبان شهید سلیمانی(رسالت) خیابان مدائن ابتدای خیابان اخلاقی پلاک 80

تلفن تماس: 77091218

ایمیل :

info@farnamkhodro.com

ساعات کاری :

شنبه تا چهارشنبه : 8 الی 5
پنجشنبه : 8 الی 2

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 633
نمایش همه
علاقه مندی ها ()