فروش اقساطی بسترن در راستای پاسخگویی به تقاضای مشتریان، توسط فروشندگان خودرو در سطح کشور صورت می گیرد. خودروی بسترن از جمله محصولات کمپانی خودروسازی گروه بهمن محسوب می شود. در واقع بسترن از خودروهای چینی است که در داخل ایران مونتاژ می شوند. فروش اقساطی خودروهای بسترن به واسطۀ مجموعه های عرضه کنندۀ خودور صورت می گیرد. در ادامۀ مقاله به برخی از مدل های مختلف خودروی بسترن خواهیم پرداخت، تا انتهای متن همراه ما باشید تا اطلاعات بیشتری در خصوص شرایط جدید فروش اقساطی بسترن کسب نمائید.  

فرنام خودرو بر مبنای تولیدات خودروی داخلی و خارجی که در سطح بازار صورت می گیرند، توانسته اند موفق به ارائه خدمات فروش اقساطی بسترن با شرایط ویژه گردند.

نکات مهم فروش اقساطی خودروهای بسترن

امروزه چند مدل از انواع خودروی بسترن مورد استقبال شدید طرفداران این اتومبیل در سطح کشور قرار گرفته است. در همین راستا مجموعه های عرضه کنندۀ خودور در لیست محصولاتی که به صورت نقد و اقساط به فروش می رسانند، می توان شرایط فروش اقساطی بسترن B30، فروش اقساطی بسترن B50، فروش اقساطی بسترن B50F، فروش اقساطی بسترن B60 و دیگر مدل های رایج آن را مشاهده نمود.

افرادی که طرفدار خودروهای بسترن قرار گرفته اند، به دلیل یک سری ویژگی های ظاهری و فنی این محصول می باشد. بدین ترتیب فرد از آنچه که خریداری می کند، رضایت مندی کامل خواهد داشت. جهت استفاده از خدمات فروش اقساطی بسترن، توجه به یک سری نکات مهم، از سوی شما خریدار ضرورت دارد. زمان تحویل بسترن و شرایط مرتبط با تهیۀ ضامن و همچنین شرایط مرتبط با تعداد اقساط از جمله موارد مهم جهت خرید اقساطی بسترن محسوب می شوند.

جهت استفاده از شرایط آسان فروش اقساطی انواع خودرو بسترن، می توانید با دفتر فروش فرنام خودرو ارتباط برقرار کنید. چنین مجموعه هایی به صورت کاملاً تخصصی در زمینۀ فروش نقد و اقساط خودروهای داخلی و خارجی با بهترین شرایط در سطح کشور فعالیت دارند.

 فرنام خودرو 

آدرس :اتوبان شهید سلیمانی(رسالت) خیابان مدائن ابتدای خیابان اخلاقی پلاک 80

تلفن تماس: 77091218

ایمیل :

info@farnamkhodro.com

ساعات کاری :

شنبه تا چهارشنبه : 8 الی 5
پنجشنبه : 8 الی 2

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 588
نمایش همه
علاقه مندی ها ()