فروش اقساطی ساینا از سوی مجموعه های عرضه کنندۀ خودرو دچار تغییر و تحول قرار گرفته است. سال های اخیر با افزایش تورم سالانه، قیمت خودرو به صورت تدریجی رو به افزایش است و این مسئله موجب شده تا دست خیلی از افراد از خرید نقد خودرو کوتاه شود. از این رو به شرایط فروش اقساطی رو بیاورند. در همین راستا خدمات فروش اقساطی ساینا نیز در لیست محصولات فروش اقساطی به مشتریان پیشنهاد داده می شود. خودروی ساینا از محصولات جذاب با مشخصات فنی خوب شرکت خودروسازی سایپا محسوب می شود. 

فرنام خودرو به منظور پاسخگویی به نیاز افرادی که علاقه مند به خرید اقساطی ساینا هستند. شرایط  آسان فروش اقساطی ساینا و تحویل آنی را به مشتریان گرامی پیشنهاد می دهند.

فروش اقساطی ساینا تحویل آنی

افرادی که تا کنون خرید اقساطی خودرو را تجربه کرده اند، می دانند که زمان تحویل خودرو، داشتن انعطاف در انتخاب تعداد اقساط و مبلغ پیش پرداخت از موارد مهم محسوب می شوند. ساینا از جمله خودروهای ایرانی با مشخصات فنی ایده آل می باشد. ساینا دارای طراحی ظاهری خوب با قدرت موتور مناسب و امکانات رفاهی متوسط می باشد.

فروش اقساطی ساینا تحویل آنی به فرد کمک می کند که در مدت زمان کوتاه، اتومبیل خریداری شده را تحویل بگیرید. امروزه مجموعه های لیزینگی که در حوزۀ فروش اقساطی خودروهای داخلی فعالیت دارند، با کاهش زمان تحویل اتومبیل توانسته اند بیش از پیش رضایت خریداران را جلب نمایند. در این صورت فرد نیاز نیست نگران دیرکرد زمان تحویل خودرو باشند. با تحویل کوتاه مدت خودرو فرد به راحتی می تواند حین پرداخت اقساط ساینا، از اتومبیل خود استفاده نماید.

جهت استفاده از شرایط فروش اقساطی سایپا مانند فروش اقساطی ساینا جهت خرید این نوع اتومبیل می توانید با دفتر فروش فرنام خودرو تماس بگیرید و پس از کسب اطلاعات جامع از سوی کارشناسان فروش مجموعه، می توانید ساینا را شرایط عالی خریداری کنید.

 فرنام خودرو 

آدرس :اتوبان شهید سلیمانی(رسالت) خیابان مدائن ابتدای خیابان اخلاقی پلاک 80

تلفن تماس: 77091218

ایمیل :

info@farnamkhodro.com

ساعات کاری :

شنبه تا چهارشنبه : 8 الی 5
پنجشنبه : 8 الی 2

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 608
نمایش همه
علاقه مندی ها ()