خرید اقساطی خودرو بهترین فرصت جهت خرید اتومبیل در حال حاضر می باشد. سال های اخیر صنعت خرید و فروش خودرو دچار تغییر و تحول قرار گرفته است چون مسائل مختلف اقتصادی موجب افزایش قیمت خودرو شده است. بدین وسیله عموم مردم همچون گذشته قادر به خرید نقد خودرو نمی باشند و تنها به واسطۀ خدمات فروش اقساطی خودرو می توانند اتومبیل مورد علاقۀ خود را خریداری کنند. در همین راستا مجموعه هایی که تلاش نمودند در حوزۀ  خرید اقساطی خودرو داخلی و خارجی فعالیت داشته باشند، بتوانند شرایط ایده آلی جهت خرید اقساطی خودرو را برای مشتریان فراهم سازند.

فرنام خودرو دارای سابقۀ طولانی در حوزۀ فروش نقد و اقساط خودروهای داخلی و خارجی در سطح کشور می باشند. این مجموعه متناسب با شرایط مالی افراد مختلف، تسهیلات ویژه جهت خرید اقساطی خودروهای داخلی و خارجی فراهم نموده اند.

شرایط خرید اقساطی خودرو

تحویل فوری اتومبیل، کاهش مبلغ اقساط و افزایش تعداد اقساط در کنار تحویل سند بنام و حداقل مبلغ پیش پرداخت از شرایط مهم خرید اقساطی خودرو محسوب می شوند. در واقع افراد تحت چنین شرایطی، خواستار استفاده از شرایط فروش اقساطی انواع خودرو می باشند. استفاده از این موقعیت به افراد کمک می کند، که راحت تر از گذشته بتوانند خودروی مورد پسند خود را خریداری کنند.

فروشندگان خودرو در سال های اخیر تصمیم به فروش اقساطی انواع خودرو گرفته اند. این گونه مجموعه ها با دریافت درصدی از قیمت اتومبیل به عنوان پیش پرداخت، اتومبیل به مشتریان تحویل داده می شود و سپس مطابق با شرایط خرید اقساطی خودرو، الباقی مبلغ خودرو طی چندین قسط به مجموعه، تسویه می گردد.

اگر خواستار خرید اقساطی خودرو مانند خرید اقساطی محصولات ایران خودرو با شرایط آسان هستید، می توانید از خدمات فروش اقساطی گروه فرنام خودرو بهره مند گردید.

 

 فرنام خودرو 

آدرس :اتوبان شهید سلیمانی(رسالت) خیابان مدائن ابتدای خیابان اخلاقی پلاک 80

تلفن تماس: 77091218

ایمیل :

info@farnamkhodro.com

ساعات کاری :

شنبه تا چهارشنبه : 8 الی 5
پنجشنبه : 8 الی 2

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 1072
نمایش همه
علاقه مندی ها ()