فروش اقساطی جک در شرکت آرشا خودرو - نگاهی کلی به طراحی اتومبیل جک S5 بخش اول:

این اتومبیل با خصوصیت های ابعادی و موتوری که دارد در زمره شاسی بلند های شهری قرار می گیرد. این خودرو ظاهری کاملاً زیبا دارد و از هیوندای ال ایکس ۳۵ طراحی روبروی خود را الگو برداری کرده است، کمپانی ها و برند های گوناگونی در خصوص طراحی بیرونی این اتومبیل همکاری داشته اند تا بتوانند نمای زیبا برای این اتومبیل شاسی بلند و با کیفیت خلق نمایند. طراحی قسمت پشتی این اتومبیل از کراس اوور های آئودی الهام گیری شده است. چنانچه نکته بین باشید به حتم شباهت چراغ ترمز های تعبیه شده برای قسمت پشتی این اتومبیل را با محصولات کمپانی آئودی مشاهده خواهید کرد. خرید اقساطی جک را از سایت آرشا خودرو انجام دهید.

فروش اقساطی جک در شرکت آرشا خودرو - نگاهی کلی به طراحی اتومبیل جک S5 بخش دوم:

فولاد آب دیده در بدنه این اتومبیل تقریبا ۷۰ درصد حجم کلی آن را در بر گرفته است و در پیرو همین موضوع باید اذعان کنیم که زیبایی، استحکام و کیفیت خیره کننده این اتومبیل را پدید آورده است. ابعاد این خودرو عبارت است از:

- طول ۴ متر و ۴۷۵ سانتی متر

- عرض ۱ متر و ۸۴۰ سانتی متر

- ارتفاع ۱ متر و ۶۸۰ سانتی متر.

در واقع این اتومبیل یک غول شهر پیما می باشد، انحنا های بسیار گوناگونی در نمای خارجی این اتومبیل به کار رفته است و این اتومبیل را از یک ظاهر خشن و اسپرت بهره مند کرده است. در واقع طراحان و مهندسین تولید کننده اتومبیل های جک به خوبی توانسته اند ظاهر اسپرت و بسیار زیبایی را در این اتومبیل ها به وجود آورند. فروش اقساطی کرمان موتور را از سایت پیگیری کنید. 

فروش اقساطی جک در شرکت آرشا خودرو:

شرکت آرشا خودرو فروش اقساطی جک را در برنامه کاری خود قرار داده است و مشتاقان و علاقه مندان می توانند با مراجعه به این شرکت از خدمات بی نظیر آن بهره مند شوند.

شماره های تماس: 02148000998  -  02144067594

 آدرس: تهران - فلکه دوم صادقیه - ابتدای آیت الله کاشانی - بوستان یکم - پلاک 6 - آرشا خودرو

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 583
نمایش همه
علاقه مندی ها ()