فروش اقساطی کوییک در شرکت آرشا خودرو:

فروش اقساطی کوییک در شرکت آرشا خودرو - دیباچه:

این اتومبیل بر روی پلتفرم ایکس ۲۰۰ سوار شده است و دارای امکانات رفاهی بیشماری می باشد. در نظر داشته باشید که این اتومبیل در سه مدل تولید شده است. دو نوع اول این اتومبیل به شکل اتوماتیک در بازار موجود می باشند و نوع دیگر آن به شکل دنده دستی تولید شده است.

فروش اقساطی کوییک در شرکت آرشا خودرو - جزئیات فنی اتومبیل کوییک:

این اتومبیل در کشور ایران ساخته می شود و در واقع سازنده آن کمپانی سایپا است. لازم به ذکر است که شرکت گارانتی و خدمات فروش اقساطی کوییک نیز بر عهده سایپا یدک می باشد. بدنه این خودرو در کلاس هاچبک قرار دارد و دارای وزنی در حدود یک تن و ۱۰۵ کیلوگرم می باشد. تعداد سرنشینان که می‌ توانند از این اتومبیل استفاده کنند حدود ۵ نفر است. سایر مشخصات این اتومبیل عبارت است از:

- حجم موتور ۱۵۰۳ سی سی

- تعداد سوپاپ ۸ عدد

- تعداد سیلندر ۴ عدد

- نوع سوخت: بنزین سوز.

فروش اقساطی کوییک در شرکت آرشا خودرو - جزئیات جعبه دنده اتومبیل کوییک:

مطمئناً اطلاعات در خصوص جعبه دنده می تواند در  فروش خودرو کوییک موثر باشد. به همین دلیل قصد داریم شما را با این قسمت از اتومبیل آشنا کنیم. در واقع دو مدل دنده ای و نوع اتوماتیک این خودرو موضوع اصلی این بخش از مقاله می باشد. در نوع اتوماتیک این اتومبیل انتقال قدرت به شکل اتوماتیک و پیوسته می باشد و در دو نوع دنده دستی این اتومبیل تعداد دنده آن ۵ عدد است. تعویض دنده به وسیله اهرمی که در قسمت کنسول میانی قرار دارد انجام می شود و این اهرم فرایند انتقال قدرت را به دیفرنسیال بر عهده دارد.

شماره های تماس: 02148000998  -  02144067594

 آدرس: تهران - فلکه دوم صادقیه - ابتدای آیت الله کاشانی - بوستان یکم - پلاک 6 - آرشا خودرو

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 616
نمایش همه
علاقه مندی ها ()