لوازم یدکی بسترن اجزای تشکیل خودروهای بسترن شرکت فاو موتور چین محسوب می شوند. شرکت فاو موتور چین در سال 2006 فعالیت خود را جهت راه اندازی خط تولید خودروهای بسترن بر پایۀ مزداهای قدیمی آغاز نمودند و توانستند موفق به تولید مدل های مختلف بسترن گردند. در همین راستا گروه بهمن به منظور پاسخگویی به متقاضیان خرید این خود در داخل کشور، توانستند موفق به مونتاژ انواع خودروی بسترن شوند. بدن ترتیب انواع لوازم یدکی بسترن در سطح بازار داخل انجام می گیرد.

فروشگاه نیوپارت از جمله مجموعه های معتبری است که توانسته اند موفق به راه اندازی کسب و کار خود، در حوزۀ فروش تجهیزات و لوازم یدکی خودروهای بسترن در داخل بازار داخل شوند.

سفارش اینترنتی لوازم یدکی بسترن

برخی از مراکز تهیه و توزیع کنندۀ قطعات بسترن، توانسته اند موفق به عرضۀ انواع لوازم یدکی بسترن با تیپ های متعددی چون بسترن  B30, B50F, B50, B70,B90، کراس اور X40, X80 و غیره می شوند. هر کدام از آنها دارای یک سری ویژگی های ظاهری و فنی خاص و فوق العاده ای هستند. در همین راستا شاهد خرید و کاربرد خودروهای بسترن در سطح جاده می باشیم و در مقابل فروش انواع لوازم یدکی بسترن B50، بسترن B30 و غیره توسط مراکز تأمین کنندۀ قطعات خودروهای بسترن می باشیم.

در داخل کشور، خیلی از افراد مالک خودروهای بسترن بوده و حین استفاده از خودرو، ممکن است نیاز به تهیۀ لوازم یدکی بسترن داشته باشند. بدین ترتیب پیشنهاد می کنیم، جهت تأمین این قطعات، از طریق نمایندگی و فروشگاه های معتبر پخش تجهیزات ماشین آلات بسترن اقدام نمائید.

قیمت قطعات بسترن به مدل و نوع قطعات بستگی دارد. به دلیل تنوع قطعات خودروهای بسترن، پیش از اقدام به خرید اینترنتی لوازم یدکی بسترن، می توانید به واسطۀ فروشگاه نیوپارت، استعلام قیمت روز قطعات را داشته باشید.

 فروشگاه نیوپارت  

دفتر مرکزی:  تهران - خیابان امیرکبیر - پاساژ کاشانی

طبقه سوم - پلاک 303

تلفن تماس: 5-33960904-021

تلفن همراه: 09128006830

ایمیل: info@newpart-shop.com

 ساعت کار فروشگاه: شنبه تا چهارشنبه 9 الی 18.30 - پنجشنبه 9 الی 14

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 647
نمایش همه
علاقه مندی ها ()