فروش خودرو به روش های مختلفی چون نقد و اقساطی صورت می گیرد. خودرو از مهمترین وسایلی است که عموم مردم علاقه مند به داشتن آن هستند. امروزه شاهد فروش خودروهای خارجی و داخلی در سطح کشور می باشیم و افرادی که قصد تهیۀ اتومبیل دارند، می توانند متناسب با هزینه ای که جهت خرید اتومبیل پس انداز نموده اند، انتخاب و خرید خودرو را انجام دهند. تنوع اتومبیل های داخلی و خارجی در سطح کشور زیاد است و مجموعه هایی که در حوزۀ فروش خودرو فعالیت می کنند، به صورت نقد و اقساط محصولات موجود در نمایشگاه خود را به فروش می رسانند.

شرکت مبین خودرو یکی از گروه های فعال در حوزۀ فروش اتومبیل در تهران فعالیت خود را راه اندازی نموده است. به دلیل داشتن متقاضیان فراوان، توانسته اند شرایط فروش اقساطی خودرو را در کنار فروش نقد به مشتریان پیشنهاد دهند.

روش های فروش خودرو

روش های فروش خودرو به صورت نقد و اقساط است و افرادی که قصد خرید اتومبیل دارند، متناسب با توان مالی می توانند خودروی خود را تهیه کنند. فروش اقساطی خودور به روش های اقساط کوتاه مدت و بلند مدت صورت می گیرد. با افزایش تعداد اقساط، افراد به سهولت می توانند از عهدۀ بازپرداخت اقساط خودرو برآیند. با استفاده از اتومبیل شخصی، افراد راحت تر می توانند به کارهای شخصی خود برسند و بتوانند لحظات خوبی را برای خود و خانواده فراهم سازند.

فروش اقساطی خودرو به افراد کمک می کند تحت فشار مالی سنگین قرار نگیرند و با مدیریت مالی بتوانند تسویۀ اقساط اتومبیل را انجام دهند. در همین راستا شاهد فروش محصولات ایران خودرو،  فروش سایپا ، خودروهای کرمان موتور، گروه بهمن و برندهای خارجی توسط شرکت های عرضه کنندۀ خودرو در سراسر کشور باشیم.

جهت هر گونه خرید و فروش خودروهای داخلی و خارجی با رعایت کلیۀ قوانین می توانید با شرکت مبین خودرو تماس حاصل فرمائید.

نمایشگاه مبین خودرو:

تهران , بزرگراه ستاری شمال , بلوار میرزابابایی , بعد از ایران زمین شمالی , پلاک ۱۶۸/۱

خط ویژه: ۲۰۰۲ ۴۴۴۴

ایمیل: mobinkhodro@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 777
نمایش همه
علاقه مندی ها ()