لاستیک از قطعات بسیار مهم در خودرو ها می باشند. با استفاده از لاستیک ها خودرو به حرکت در آمده و در واقع آخرین بخش از سیستم انتقال قدرت در خودرو می باشد. لاستیک از قطعات مختلفی همون آج، بدنه، طوقه، رینگ و... تشکیل شده است که هر یک از اجزا نقش مهمی را در کارکرد خودرو دارند. لاستیک میشلن از انواع لاستیک های با کیفیت است که توسط کمپانی بزرگ میشلن ساخته شده است، این کمپانی انواع لاستیک های خودرو ها و دوچرخه و سایر ماشین های صنعتی و اتوبوسی را به تولید می رساند و برای خرید لاستیک میشلن باید به نمایندگی های این شرکت مراجعه کنید.

این شرکت 130سال قدمت دارد و توسط دو برادر به نام های آندره و ادوارد تاسیس شده است. کمپانی میشلن دومین سازنده ی تایر های خودرو بعد از شرکت بریجستون می باشد. لاستیک های میشلن با استاندارد های روز دنیا طراحی شده و به تولید رسیده اند. لاستیک های میشلن دارای کیفیت بسیار عالی هستند تا جایی که بسیاری از کارشناسان دنیا این عقیده را دارند که این لاستیک ها به خصوص در انواع اسپرت دارای بهترین کیفیت در جهان می باشند. برای اطلاع از  قیمت روز لاستیک به سایت هم پا مراجعه کنید. 

خرید و فروش لاستیک میشلن

لاستیک میشلن طوری طراحی شده اند که بتواند تعادل خودرو را فراهم آورد و در واقع ایمنی آن را تضمین کند اما برای خرید این لاستیک ها نیاز است تا آن را در نمونه های اصلی خریداری نمایید زیرا انواع تقلبی لاستیک های میشلن بسیار زیاد بود و باید به آن توجه داشته باشید. فروش لاستیک توسط فروشندگان زیادی انجام می گیرد اما هر فروشگاهی برای خرید مناسب نمی باشد. برای خرید حتما به فروشگاهی معتبر مراجعه کنید. فروشگاه هم پا از فروشندگان بزرگ لاستیک در کشورمان است که انواع لاستیک های برند های معتبر دنیا را با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت به فروش می رسد.

 

 فروشگاه لاستیک هم پا

آدرس: تهران، تجریش، محله گلاب دره، خیابان شهید اسماعیل شکیبایی، خیابان وزیری، پلاک 22، طبقه منفی1 ، واحد غربی

  ایمیل : info@hammpa.com

دفتر فروش: 02191303129

  واتس اپ:   7809 570 0992

زمان پاسخگویی تلفنی: همه روزه به غیر از روزهای تعطیل از ساعت 9 صبح الی 5 بعدازظهر 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 594
نمایش همه
علاقه مندی ها ()