عمر لاستیک های هانکوک

لاستیک هانکوک همانند برند های دیگر معتبر دارای طول عمری بین 5تا10 سال است. برای  خرید لاستیک هانکوک حتما به سال ساخت آن توجه داشته باشید. برای این کار باید بر روی جداره ی تایر را مشاهده کنید که شامل سال تولید به میلادی و هفته ی تولید است ، با توجه به سال تولید تایر ها ، از خرید لاستیک های تاریخ گذشته جلوگیری خواهید کرد. لاستیک هایی که تاریخ آن ها تقریبا گذشته باشد یا نزدیک به انقضا باشند، دارای کیفیت بسیار پایینی بوده و 

خرید اینترنتی لاستیک هانکوک

فروش لاستیک هانکوک به صورت اینترنتی نیز انجام میگیرد و شما می توانید انواع لاستیک ها را به صورت اینترنتی خریداری نمایید. لاستیک ها را متاسب با نوع خودروی خود تهیه کنید تا بتوانید عملکرد مناسبی را از آن مشاهده کنید. فروشگاه هم پا انواع لاستیک ها را در کیفیت های عالی و در برند های معتبر دنیا به فروش می رساند. برای خرید لاستیک هانکوک به سایت مراجعه کنید  انواع لاستیک ها را با قیمت ارزان تهیه نمایید. در صورت نیاز به دریافت مشاوره می توانید از مشاره رایگان برخوردار شوید. 

فروش لاستیک هانکوک

تایر های هانکوک از بهترین لاستیک ها است و افراد زیادی خواستار خرید این لاستیک هستند و بدین ترتیب این لاستیک فروش بالایی را در میان لاستیک ها دارد و در کشور های مختلف به فروش می رسد. نمایندگی های هانکوک در سراسر جهان فعالیت دارند و انواع لاستیک های هانکوک را در نمونه های اصلی به فروش می رسانند. اگر شما هم قصد خرید تایر های باکیفیتی را دارید و یا می خواهید از قیمت روز لاستیک مطلع شوید، به شما پیشنهاد می شود از خرید لاستیک هانکوک بهره ببرید زیرا این تایر عمر طولانی با عملکرد عالی دارد مناسب برای انواع خودرو ها می باشد.

 فروشگاه لاستیک هم پا

آدرس: تهران، تجریش، محله گلاب دره، خیابان شهید اسماعیل شکیبایی، خیابان وزیری، پلاک 22، طبقه منفی1 ، واحد غربی

  ایمیل : info@hammpa.com

دفتر فروش: 02191303129

  واتس اپ:   7809 570 0992

زمان پاسخگویی تلفنی: همه روزه به غیر از روزهای تعطیل از ساعت 9 صبح الی 5 بعدازظهر 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 582
نمایش همه
علاقه مندی ها ()