اگر مایل هستید دست دوم خودرو را خریداری کنید باید بدانید که بدون شک انتخاب مناسبی کرده اید چرا که این خودرو یکی از خودروهای تازه تولید شده کمپانی سایپا است و زیاد کار نکرده، به همین دلیل شما می توانید دست دوم آن را با قیمت کمتری خریداری کنید.

 آرشا خودرو که فروش اقساطی کوییک کارکرده را بر عهده دارد می تواند به شما شرایط مناسبی را در زمان  فروش اقساطی کوییک ارائه دهد. با مراجعه کردن به سایت اینترنتی آشا خودرو می توانید خرید خودتان را انجام دهید. برخی از نکاتی که اهمیت بسیار زیادی زمان خرید اقساطی کوییک دارد و شما نیاز است به آنها دقت داشته باشید عبارت هستند از :

  1. سالم بودن بدنه و مشخصات فنی خودرو :

شما هر یک از ماشین های کارکرده را که می‌خواهید خریداری کنید باید از نظر بدنه و مشخصات فنی که سالم هستند را بررسی نمایید. بنابراین زمانی که فروش اقساطی کوییک کارکرده هم آغاز می شود شما باید سالم بودن بدنه و مشخصات فنی خودرو را بررسی کنید. اینکه شما بدانید خودرو خریداری شده سالم است اهمیت بسیار زیادی دارد. کارشناسان آرشا خودرو قادر هستند که هر یک از ویژگی های فنی و ظاهری خودرو کوییک را مورد بررسی قرار داده و سپس این خودرو را به شما تحویل دهند. بنابراین شما با ثبت نام در دوره فروش اقساطی کوییک کارکرده می توانید اطمینان خاطر داشته باشید که بهترین خودرو را از آرشا خودرو خریداری می‌کنید.

  1. قیمت خودرو :

یکی از دیگر نکاتی که با آغاز فروش اقساطی کوییک باید به آن دقت داشته باشید قیمت خودرو است. در واقع اگر شما بخواهید خودروی خریداری شده خود را از مدل‌های صفر انتخاب کنید نیاز است هزینه استاندارد و مشخص شده کمپانی را برای خریداری آن پرداخت نمایید. اما اگر در دوره فروش اقساطی کوییک های کارکرده ثبت نام می نمایید هزینه کمتری را برای خریداری خودرو خودرو خواهید کرد. در واقع عوامل زیادی روی قیمت خودروی کارکرده تاثیر می گذارند و شما به همین دلیل قیمت پایین تری را نسبت به مدل‌های صفر پرداخت خواهید کرد. آرشا خودرو نهایت تلاش خود را می نماید که شما هزینه کمتری را در دوره فروش اقساطی کوییک های کارکرده ارائه دهید. بنابراین برای خرید اقساطی کوییک های کارکرده به سایت آرشا خودرو مراجعه کنید.

  1. سال تولید خودرو :

از دیگر نکاتی که شما زمان فروش اقساطی کوییک های کارکرده باید به آن دقت داشته باشید سال تولید خودرو می باشد. به طور کلی باید بدانید که خودروی کوییک به تازگی تولید شده است و سال تولید آن زیاد بالا نمی باشد. کارشناسان آرشا خودرو زمانی که فروش اقساطی خودروهای کارکرده آغاز می شود قادر می باشند هر یک از انواع خودرو ها را از نظر سال تولید و مشخصات فنی که دارند بررسی کنن و سپس خودرو را تحویل شما دهند. بنابراین با آغاز فروش خودرو کوییک کارکرده شما نیاز است از کارشناسان درخواست کنید که سال تولید خودرو و کیفیت خودرو را برایتان تخمین بزنند.

  1. تنظیم اقساط :

بعد از اینکه شما در دوره فروش اقساطی کوییک ثبت نام کردید کارشناسان آرشا خودرو اقساطی که نیاز است برای خریداری خودرو پرداخت کنید را تنظیم کرده و تحویلتان می دهند. شما باید به خوبی یکی از اصلی ترین نکاتی که زمان فروش اقساطی کوییک در نظر می‌گیرید تنظیم اقساط باشد. اگر در این مورد اطلاعات زیادی ندارید بهتر است که با کارشناسان آرشا خودرو مشورت کنید.

  1. ارائه مدارک خودرو :

ارائه دادن مدارک خودرو زمان فروش اقساطی کوییک اهمیت زیادی دارد. شما باید هر یک از مدارکی که نیاز است برای خرید اقساطی کوییک تحویل دهید را به نمایندگی آرشا خودرو ارائه دهید. 

 

شماره های تماس: 02148000998  -  02144067594

 آدرس: تهران - فلکه دوم صادقیه - ابتدای آیت الله کاشانی - بوستان یکم - پلاک 6 - آرشا خودرو

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 665
نمایش همه
علاقه مندی ها ()