هر یک از شرایط فروش اقساطی کوییک بر اساس استانداردها و قوانین کمپانی سایپا است که از طریق نمایندگی آرشا خودرو به مشتریان اعلام می شود. برخی از مهمترین این شرایط عبارت می ‌باشد از :

  1. پرداخت نیمی از هزینه خودرو :

بسیاری از افراد شاید بر این باور باشند که زمان خرید اقساطی کوییک تنها نیاز است خودرو را به صورت قسطی خریداری کنند و نیازی به پرداخت هزینه برای خرید اولیه ندارد. ولی باید به خوبی بدانی این شرایط دیگر امکان‌پذیر نیست و کمپانی تولیدی سایپا زمانی که فروش اقساطی کوییک را به مشتریان اعلام می ‌کند از طریق نمایندگی های خود هزینه خودرو را دریافت می نماید. آرشا خودرو زیر نظر استانداردها و قوانین کمپانی سایپا نیمی از هزینه را از شما دریافت می نماید و نیمی دیگر از هزینه‌ را هم به صورت قسطی برای شما تنظیم می کند. شما می توانید از کارشناسان آرشا خودرو به عنوان نمایندگی فروش اقساطی کوییک هر پرسشی دارید بپرسید تا آنها به آرامی پاسخ شما را ارائه دهند.

  1. ارائه مدارک :

یکی از مهمترین شرایطی که با آغاز فروش اقساطی کوییک باید به آن دقت داشته باشید این است که مدارک مورد نیاز را تحویل نمایندگی دهید. کارشناسان آرشا خودرو هر یک از مدارکی که نیاز است شما برای خرید و فروش اقساطی کوییک ارائه دهید را اعلام می ‌کنند تا در کمترین بازه زمانی تحویل نمایندگی دهید. کارشناسان آرشا خودرو هر یک از این مدارک تحویل داده شده را به شما گزارش می دهند تا بتوانید آنها را سریعتر تحویل دهید. در صورتی که مدارک خود را برای فروش اقساطی کوییک سریعتر تحویل نمایندگی دهید می توانید خودروی مورد نظر را در بازه زمانی سریعتری دریافت کنید.

  1. ارائه چک و یا ضامن :

برخی از نمایندگی‌ ها از آنجایی که مشتریان خود را به خوبی می شناسند از آنها چک و یا ضامن برای خرید خودرو دریافت نمی ‌کنند. اما باید بدانیم با آغاز فروش اقساطی کوییک یکی از مهم‌ترین استانداردها و قوانین که کمپانی سایپا به نمایندگی ‌ها اعلام کرده این است که چک و ضامن باید از مشتری دریافت شود. به همین دلیل کارشناسان آرشا خودرو با آغاز فروش اقساطی کوییک از مشتریان مجبور می ‌شوند چک دریافت نمایند. شما برای خرید اقساطی کوییک باید اقساط ر به موقع پرداخت کنید. چک ارائه داده شما به آرشا خودرو زمان فروش اقساطی کوییک باید هزینه کل ماشین را در بر بگیرد. در صورتی که اقساط خود را به صورت کامل پرداخت نکنید چک ارائه داده شده شما امکان دارد که به بانک تحویل داده شده و ماشین از شما گرفته شود.

  1. پرداخت به موقع اقساط :

یکی از مهمترین شرایطی که زمان فروش اقساطی اهمیت دارد این است که شما به عنوان مشتری هر یک از اقساط خرید را در زمان مشخص شده پرداخت کنید. اقساط فروش خودرو تنظیم شده می باشد که کارشناسان آرشا خودرو این اقساط را برای شما تنظیم می نمایند. بهتر است برای اینکه قوانین فروش اقساطی کوییک را به درستی اجرا کنید نسبت به پرداخت به موقع اقساط اهمیت بیشتری داده و اقساط را تحویل آرشا خودرو دهید.

  1. آگاهی در مورد قوانین فروش :

هر یک از کمپانی های تولیدی خودرو قوانین و استانداردهای مشخص شده برای فروش اقساطی خودرو دارند.کمپانی سایپا هم برای فروش اقساطی قوانین مشخص شده ای را اعلام می نماید که شما باید به خوبی در مورد آنها اطلاعات لازم را داشته باشید. نمایندگی آرشا خودرو به عنوان یکی از بهترین نمایندگی های فروش اقساطی خودرو کوییک قادر است تمامی این قوانین را به شما ارائه دهد و شما می توانید وارد سایت آرشا خودرو شده و قوانین فروش اقساطی کوییک را به خوبی در سایت مشاهده کنید.

شماره های تماس: 02148000998  -  02144067594

 آدرس: تهران - فلکه دوم صادقیه - ابتدای آیت الله کاشانی - بوستان یکم - پلاک 6 - آرشا خودرو

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 847
نمایش همه
علاقه مندی ها ()