در لیست فروش لاستیک های خارجی، ممکن است برند لاستیک پیرلی آلمان را شنیده باشید چون یکی از برندهای معتبر جهانی محسوب می گردد. هم اکنون بسیاری از شرکت های خودروسازی و همچنین عموم رانندگان خواستار خرید لاستیک پیرلی آلمان و بکارگیری آن در محصولات خود هستند. بنابراین متناسب با مدل خودرو، می توانید مناسب ترین سایز لاستیک پیرلی آلمان را خریداری نمائید. با مشاهدۀ یک حلقه لاستیک می توان به یک سری اطلاعات اولیه نسبت به سایز تایر پی برد که البته مستلزم کسب یک سری اطلاعات در زمینۀ مشخصات فنی و مفاهیم علائم مندرج بر روی لاستیک می باشد. فروشگاه تایر ایرانیان دارای سابقۀ طولانی در حوزۀ فروش انواع تایر منجمله لاستیک های پیرلی آلمان اصل می باشند.

نکات طلایی در خرید لاستیک پیرلی آلمان

از آنجایی که لاستیک پیرلی به عنوان یک برند ایتالیایی شناخته می شود، لیکن شرکت تولید کننده با هدف توسعه کسب و کار و توزیع محصولات به اقصی نقاط جهان، اقدام به راه اندازی کارخانجات تولید لاستیک پیرلی در کشور آلمان نمودند. در نتیجه فروش لاستیک پیرلی در برخی از کشورها مشهود است چون نسبت به محصول خود کشور ایتالیا ارزان تر می باشد.

سایز لاستیک نشان دهندۀ مشخصه های مهم منجمله عرض لاستیک، نوع خودرو، ارتفاع تایر نسبت به پهنا و شاخص ساختار لاستیک می باشد. در نتیجه متناسب با نیاز می توانید از موقعیت موجود به بهترین شکل ممکن استفاده نمائید و متناسب با مدل خودرو، مناسب ترین لاستیک پیرلی آلمان اورجینال را سفارش دهید.

درج حرف لاتین R نشان دهند، نوع ساختار تایر است که با عنوان رادیال شناخته می شود و دارای مقاومت بالا در برابر شرایط محیطی و همچنین سرعت بالا خودرو می باشد. بنابراین اگر در پی خرید لاستیک پیرلی آلمان هستید، بایستی نشان و محل تولید این نوع لاستیک را مشاهده نمائید. پس از اطمینان نسبت به اصالت تایر، می توانید از طریق فروشگاه اینترنتی تایر ایرانیان نسبت به خرید این برند معتبر همراه با گارانتی معتبر اقدام نمائید.

لاستیک پیرلی آلمان یک برند معتبر محسوب می گردد چون شرکت پیرلی جزء یکی از اسپانسرهای بزرگ مسابقات ماشین سواری فرمول یک، رالی و موتور سیکلت به شمار می رود. بنابراین اگر جزء طرفداران این برند شناخته شده جهانی هستید، می توانید از طریق فروشگاه تایر ایرانیان نسبت به خرید لاستیک پیرلی آلمان به صورت اورجینال اقدام نمائید.

پارامترهای مهم منجمله سایز تایر، نوع ساختار لاستیک، قابلیت بکارگیری خودرو یا همان مشخصات فنی خودرو در کنار موارد دیگری همچون شرایط محیطی و کیفیت جاده موارد اساسی هستند که به شما در انتخاب نوع لاستیک پیرلی آلمان کمک می کند. پس از کسب یک سری اطلاعات اولیه نسبت به موارد مذکور، به سهولت قادر به انتخاب لاستیک استاندارد متناسب با مدل اتومبیل خود خواهید بود.

پارامترهای مؤثر در قیمت لاستیک پیرلی آلمان

قیمت لاستیک پیرلی آلمان به مدل تایر، سال تولید و متریال به کار رفته در آن تعیین می گردد. این چنین متناسب با مدل خودرو و موقعیت جغرافیایی که قصد رانندگی کردن در آنجا را دارید، می توانید مناسب ترین لاستیک پیرلی آلمان را خریداری نمائید. امکان انتخاب سایز لاستیک بر اساس ابعاد رینگ خودرو، ابعاد و وزن آن صورت می پذیرد. بنابراین پس از بررسی تمام جوانب این چنینی، راحت تر می توانید انتخاب مدل و سایز لاستیک را برای اتومبیل خود انجام دهید.

درج حرف لاتین R، به عنوان نشان دهندۀ ساختار رادیال است چون در آن شاهد بکارگیری رشته های سیم هستیم که توانسته اند به میزان قابل توجهی مقاومت تایر را در برابر شرایط محیطی افزایش دهند. اگر در پی انتخاب سایز و مدل لاستیک پیرلی آلمان هستید، بایستی اطلاعات مندرج بر روی تایر را به طور دقیق بررسی کنید و سپس منطبق بر شرایطی که قصد رانندگی کردن را دارید، بهترین لاستیک پیرلی آلمان را خریداری نمائید. در صورت نیاز به کسب اطلاعات دقیق نسبت به مشخصات فنی، قیمت و خرید آنلاین لاستیک پیرلی آلمان می توانید به فروشگاه اینترنتی تایر ایرانیان مراجعه نمائید چون سابقۀ طولانی در حوزۀ فروش تایرهای اورجینال دارند.

فروشگاه تایر ایرانیان

خیابان امیر کبیر نرسیده به خیابان ملت پاساژ کوشانپور طبقه همکف پلاک 13
 

ایمیل: info@tireiranian.com

شماره های تماس: 09122381610--02133118182

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 183
نمایش همه
علاقه مندی ها ()