فروش اقساطی خودرو در طرح‌های متفاوت از سوی شرکت های خودروسازی و همچنین مراکز عرضۀ خودرو همچون مجموعه هونامیک تجارت به عموم مشتریان پیشنهاد داده می شود. بدین ترتیب اقشار کم درآمد نیز می توانند با مدیریت مالی و بررسی شرایط  فروش اقساطی خودرو  ، از فرصت های این چنینی برای تحقق آرزوهای خود بهره مند گردند. در نتیجه همچنان می توان شرایطی را برای جلوگیری از رکود بازار مهیا نمود. اگر در پی استفاده از تسهیلات این چنینی هستید، بایستی مفاد قراردادی که توسط مراکز فروش اقساطی تنظیم می شوند، مورد بررسی دقیق قرار گرفته شوند.

بررسی فهرست فروش اقساطی خودرو

شرکت‌های خودروسازی توانسته اند با بهره گیری از تکنولوژی پیشرفته و دریافت همکاری‌های بین المللی موفق به عرضۀ خودرو در طرح های مختلف گردند. این چنین اقشار مختلف جامعه متناسب با نیاز و سرمایۀ شخصی می توانند از خدمات فروش اقساطی خودرو بهره مند گردند. در ادامۀ پست اشاره ای مختصر به معرفی تولیدات و عرضۀ خودرو توسط مراکز فروش اتومبیل اشاره خواهیم نمود که عبارتند از:

خودروهای سواری: شامل مدل‌های مختلفی از خودروهای سواری مانند پراید، سورنتو، سراتو و ریو می‌شود.
خودروهای وانت و پیکاپ: وانت‌ها و پیکاپ‌های مختلفی را تولید کرده‌اند که برخی از مدل‌های آن شامل نیسان ناوارا، پراید ۲۳۱، زانتیا و زانتیا پلاس می‌شوند.

خودروهای اتوبوس: اتوبوس‌های مسافربری و شهری نیز توسط شرکت های خودروسازی تولید و عرضه می شوند. البته فروش اقساطی خودرو در این رده تنها توسط برخی از مراکز انجام می پذیرد.

منطق خرید اقساطی خودرو توسط هر فردی می تواند متفاوت باشد. بنابراین اشخاصی که تمایل به بهره گیری از طرح فروش اقساطی خودرو با شرایط تحویل فوری هستند، تمام جوانب را می توانند در نظر بگیرند و بدین ترتیب متناسب با وضعیت مالی و درآمد ماهیانه از چنین موقعیتی که مجموعه هونامیک تجارت نیز ارائه می دهد، بهره مند گردند.

فروش اقساطی خودرو محدود به محصولات یک شرکت خودروسازی خاص نمی شود و مراکز عرضۀ خودرو، متناسب با سرمایه گذاری شخصی، تلاش می کنند محصولات متنوع تری را به مشتریان پیشنهاد دهند. اشخاصی که پول کافی برای خرید نقد اتومبیل ندارند و در عین حال علاقه مند به خرید خودرو هستند. تنها از خدمات فروش اقساطی خودرو با شرایط منعطف تر می توانند نیاز خود را برآورده سازند. مجموعه هونامیک تجارت با سال ها کسب تجربه و داشتن آگاهی کافی نسبت به وضعیت بازار خودرو، تلاش می کنند بهترین موقعیت خرید اقساطی خودرو را برای عموم افراد فراهم آورند.

فروش اقساطی خودرو راهی برای ماشین دار شدن

ارائه طرح و پیشنهادات فروش اقساطی خودرو باعث می گردد تا افرادی که یک مقدار سرمایۀ اولیه دارند، ترغیب به بهره‌گیری از چنین موقعیت‌هایی گردند. ضمن آنکه چنین اشخاصی بایستی درآمد ماهیانۀ مشخصی داشته باشند تا بر اساس آن نسبت به استفاده از خدمات فروش اقساطی خودرو با شرایط اقساط بلند مدت و یا کوتاه مدت برنامه ریزی کنند. اهمیت دادن به چنین موضوعات مهمی، باعث می گردد راحت تر نسبت به خرید اقساطی خودرو تصمیم بگیرید.

تاریخ تحویل اتومبیل، مقدار مبلغ پیش پرداخت، تعداد اقساط، نحوۀ ارائه ضامن و نرخ سود موارد مهم و اساسی هستند که افراد مختلف پیش از ثبت نام و عقد قرارداد به طور دقیق بایستی مورد تجزیه و تحلیل قرار دهند. نکتۀ مهم و قابل تأمل در انجام چنین معاملاتی، در نظر گرفتن نرخ سود بالا با افزایش تعداد اقساط می باشد. البته برخی از مراکز فروش اقساطی خودرو، مقدار منصفانه ای برای سود بازپرداخت در نظر می گیرند و این مسئله موجب تمایز قابل توجه میان مراکز ارائه دهندۀ خدمات در این حوزه می گردد.

در صورت تمایل به استفاده از خدمات فروش اقساطی خودرو با شرایط تحویل فوری، می توانید با مشاوران فروش ما در مرکز هونامیک تجارت تماس بگیرید. پس از بررسی تمام جوانب پیش رو، راحت تر می توانید تصمیم گیری نسبت به این نوع خدمات إتخاذ نمائید.

فروشگاه هونامیک تجارت 

آدرس : تهران بلوار فردوس شرق بین خیابان حسن آباد وابراهیمی مجتمع تجاری آبگینه طبقه اول اداری واحد 22

ایمیل:hunamiktejarat@gmail.com

شماره تماس : 02144972450  -  02144972637

کارشناس 1 (جودی)   :09355977769

کارشناس 2  (دالانی)     : 09386700799

کارشناس 3  (قهرمان پور)     : 09058137975

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 205
نمایش همه
علاقه مندی ها ()