ساخت ریموت لکسوس نیاز به ابزارآلات و دستگاه مخصوص دارد، ضمن آنکه افرادی که مسئولیت چنین کاری را دارند، بایستی اطلاعات و دانش تخصصی نسبت به پروسۀ ساخت ساخت کلید سوئیچ لکسوس و یا ریموت داشته باشند. متأسفانه گم شدن ریموت و یا سوئیچ لکسوس برخی از مواقع برای مالکین این خودرو اتفاق می افتد. در حال حاضر توسط برخی از مراکز، خدمات ساخت ریموت یدک لکسوس برای مدل های مختلف این خودرو منجمله لکسوس NX200، NX300، RX200، RX350، LX570، CT200، GS430، RC350 و ... ارائه داده می شود. مرکز تخصصی تهران کار کی با در اختیار داشتن کلیۀ تجهیزات کلیدسازی تخصصی خودروهای لوکس، قادر به ارائه خدمات ساخت سوئیچ لکسوس منطبق بر مدل اصلی می باشند.

انجام فوری غیر فعالسازی کد و ساخت سوئیچ لکسوس

سوئیچ لکسوس منطبق بر تیپ های متفاوت خودرو، دارای طرح و سدان مجزا هستند. بدین ترتیب پروگرام دهی و تعریف کد ریموت لکسوس مبتنی بر مدل خودرو بایستی صورت بپذیرد. با توجه به اینکه ریموت و سوئیچ لکسوس به بخش امنیتی و سکیورتی اتومبیل مربوط می شود، جهت دریافت هر گونه خدمات مرتبط به تعمیر و ساخت سوئیچ لکسوس بایستی به مراکز معتبر و شناخته شده مراجعه نمائید، تا بدین ترتیب بتوانید ماشین را از سرقت شدن ایمن نگه دارید.

به طور کلی جهت دسترسی به سیستم امنیتی ماشین های لوکس نیاز به یک پسوورد اختصاصی است که توسط کمپانی سازنده تعیین می گردد. این چنین هنگامی که با مفقودی سوئیچ و یا ریموت لکسوس  روبرو می شوید، سازندگان کلید و سوئیچ لکسوس بایستی ابتدا با استفاده از کامپیوتر به سیستم امنیتی خودرو دسترسی پیدا کنند و پس از حذف کد پیشین، اقدام به تعریف کد جدید گردند. مجموعۀ تهران کار کی با استفاده از دستگاه های الکترونیکی خاص قادر به استخراج و محاسبه کد و ساخت سوئیچ لکسوس خواهند بود.

با توجه به اینکه بازگشایی و فعال نمودن اتومبیل نیاز به سوئیچ و ریموت دارد، عدم وجود هر کدام از آنها، می تواند مالک خودرو را دچار مشکل و اتلاف وقت نماید. در همین راستا، برخی از افراد در زمینۀ خدمات ساخت سوئیچ لکسوس و همچنین انواع ریموت لکسوس و تعمیر آنها فعالیت می کنند. ضمن آنکه با در اختیار داشتن پرسنل متخصص، می توانند بازگشایی درب لکسوس و روشن نمودن خودرو را در محل انجام دهند. مرکز تخصصی تهران کار کی همواره آمادۀ ارائه کلیۀ خدمات غیر فعال سازی پین کد سوئیچ لکسوس، ساخت ریموت یدک لکسوس، تعریف کد سوئیچ لکسوس و سایر خدمات مربوطه با استفاده از تجهیزات تخصصی می باشند.

این مجموعۀ معتبر دارای پرسنل معتمد هستند و تمام اصول امنیتی مرتبط به سکیورتی خودرو را محفوظ نگه می دارند. این چنین با اطمینان کامل می توانید کلیۀ خدمات مرتبط به ساخت سوئیچ لکسوس را به صورت حضوری و یا غیر حضوری دریافت نمائید. تعدد خدماتی که این مجموعۀ معتبر ارائه می دهند، بسیار است و بدین ترتیب جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ما در تماس باشید. روند طراحی کلید و سوئیچ لکسوس نیاز به تخصص دارد مبتنی بر مدل یا تیپ خودروهای لکسوس متفاوت صورت می پذیرد و نسبت به یکدیگر تمایز دارند.

ادوات و ابزارآلات مخصوص برای بازگشایی درب لکسوس نیاز است و یک فرد مجرب قادر به انجام این کار، بدون آسیب رساندن به قفل درب می باشند. تغییر کد و پاک نمودن ریموت لکسوس از سیستم خودرو توسط افراد حرفه ای انجام می پذیرد. به طور کلی جهت انجام این کار، نیاز به حذف کلیۀ سوئیچ های متفرقه از سیستم کامپیوتری خودرو می باشد و سپس منطبق بر دو مدل کلیدی و کیلس پروسۀ ساخت سوئیچ لکسوس انجام می پذیرد. جهت اطلاع از نحوۀ انجام خدمات و مدت زمان ارائه ساخت ریموت لکسوس و سایر سرویس ها می توانید با متخصصین ما در مجموعۀ تهران کار کی تماس حاصل فرمائید.

 تهران کار کی 

آدرس : تهران ، اتوبان بابایی به سمت غرب ، حدفاصل هنگام و اتوبان امام علی ، جنب کوی قمر بنی هاشم ، مجتمع خودرویی صدر

ایمیل: info@tehrancarkey.ir

تماس از ۹ صبح تا ۹ شب ، پذیرش  صرفا با هماهنگی می باشد

09125030588

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 204
نمایش همه
علاقه مندی ها ()