در انتخاب لاستیک اسپورتیج نیز بایستی به یک سری فاکتورهای مهم توجه و دقت نمود. بدین ترتیب بتوان متناسب با مدل خودرو و شرایط محیطی، بهترین سایز لاستیک را خریداری نمود. بیش از 25 سال از فعالیت کمپانی کیا موتورز می گذرد و این مجموعه توانسته اند محصولات با کیفیتی را تولید و روانۀ بازار جهانی نمایند. این چنین شاهد مالکیت خودروی اسپورتیج در ایران هستیم و در نتیجۀ این اتفاق، خرید لاستیک اسپورتیج را می توانید در برندهای متفاوت خارجی و ایرانی انجام دهید. فروشگاه چرخ و یدک چندین دهه است که توانسته اند در حوزۀ فروش لاستیک خودروهای خارجی و ایرانی، موفق به فروش لاستیک اسپورتج در سایزهای متفاوت گردند.

خرید لاستیک اسپورتیج مناسب

متناسب با تیپ های متفاوت اتومبیل اسپورتیج که توسط شرکت کیا موتورز در طول سال های فعالیت تولید شده اند، بایستی مناسب ترین انتخاب سایز لاستیک اسپورتیج را داشته باشید. از مشخصات فنی اتومبیل اسپورتیج می توان به شاسی بدنه کراس اوور جمع و جور آن اشاره نمود و امکان سواری عالی را برای افراد فراهم می آورد. با توجه به مدل خودرو و سایز رینگ های آن، در خرید لاستیک سانتافه و لاستیک اسپورتیج توجه داشته باشید. چرا که از تیپ های متفاوت اتومبیل اسپورتیج می توان به GT، SX، EX، LX لاین و ساده اشاره نمود.

از رایج ترین سایزهای استاندارد لاستیک اسپورتیج می توان به 225/45R16، 235/60R16، 235/55R17، 225/45R18 اشاره نمود. بدین ترتیب متناسب با سایز رینگ های خودرو، می توانید مناسب ترین سایز لاستیک اسپورتیج را خریداری نمائید. قیمت لاستیک اسپورتیج بر اساس سال تولید، برند، نوع ساختار و سایر مشخصات فنی آن تعیین می گردد. جهت استعلام قیمت انواع لاستیک خارجی و ایرانی می توانید به فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک مراجعه نمائید.

لازم به ذکر است که با گذشت زمان، اتومبیل اسپورتیج در تیپ های متفاوت از سوی شرکت کیا موتورز تولید و روانۀ بازار شد. این مسئله باعث گردیده، در انتخاب لاستیک اسپورتیج به فاکتورهای متعددی توجه داشته باشید. یکی از ساده ترین روش ها در خرید لاستیک خودرو، مد نظر قرار دادن مشخصات فنی تایرهای فابریک اتومبیل می باشد. این در حالی است که پارامترهای دیگری همانند شرایط محیطی و نوع جاده نیز به نوبۀ خود در انتخاب و خرید لاستیک اسپورتیج و سایر خودروها تأثیرگذار خواهد بود. بی توجهی به چنین نکات مهمی می تواند صدمات جدی به اتومبیل وارد کند. فروشگاه چرخ و یدک بر روی فروش لاستیک های خارجی و همچنین ایرانی تمرکز دارند و این چنین توانسته اند امکان خرید لاستیک اسپورتیج را از میان برندهای معتبر و پرفروش موجود در بازار برای رانندگان فراهم آورند.

نکات مؤثر در خرید لاستیک اسپورتیج

در لیست تایرهای موجود در بازار، می توانید از جمله لاستیک هایی با سایز 235/60R16، 235/55R17، 225/45R18 را انتخاب نمائید که تطابق بکارگیری در خودروهای اسپورتیج با رینگ های سایز 16، 17 و 18 را دارند. البته در صورت نیاز به کسب اطلاعات تخصصی بیشتر، به سهولت می توانید با کارشناسان فروش ما در چرخ و یدک به صورت آنلاین مشورت نمائید. پس از دریافت مشاورۀ تخصصی، راحت تر می توانید انتخاب خود را انجام دهید. به طور کلی قیمت لاستیک اسپورتیج بر اساس برند و سایز و مشخصات فنی آن تعیین می گردد.

این مسئله باعث می گردد تا رانندگان بتوانند بهترین انتخاب را از میان محصولات موجود در بازار داشته باشند. این چنین امکان خرید لاستیک اسپورتیج ارزان و گران قیمت بر اساس برندهای خارجی و ایرانی برای افراد فراهم می باشد. بنابراین راحت تر از گذشته می توانید انتخاب خود را از میان لاستیک های موجود در بازار داشته باشید. نوع ساختار، شرایط محیطی، سایز تایر، نوع جاده، حداکثر سرعت مجاز و بار مجاز، شاخص مقاومت حرارتی و سال تولید برخی از موارد مهمی هستند که در زمان خرید لاستیک اسپورتیج از طریق فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک بایستی در نظر بگیرید.

 فروشگاه چرخ و یدک 

شعبه مرکزی : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ساختمان چرخ و یدک.

فروشگاه و مرکز خدمات شرق تهران:فلکه چهارم تهرانپارس. خیابان وفادارشرقی (لاین کندرو اتوبان زین الدین) نرسیده به خیابان شاهد بین خیابان خیری و رز دوم  پلاک 916.

فروشگاه و مرکز خدمات غرب تهران : سعادت آباد بلوار فرحزادی نرسیده به میدان کتاب بین گلستان اول و گلستان دوم پلاک 73

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط   ویژه دفتر: 34804-021   

 021-33444002   021-33444003 

021-33569862   021-33569328

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام : 09106687003

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 273
نمایش همه
علاقه مندی ها ()