فروش لاستیک در دسته بندی و برندهای متفاوت صورت می پذیرد. از آنجایی که همواره شاهد کاربرد گستردۀ اتومبیل در سطح شهر هستیم، بدیهی است، تقاضا برای خرید لاستیک خودرو افزایش پیدا کند. با توجه به گسترش صنعت لاستیک سازی در سطح جهان، تولید و  فروش لاستیک بخش مهمی از بازار دنیا را به خود اختصاص می دهد. همواره شاهد گسترش تنوع محصولات شرکت های لاستیک سازی هستیم چون روز بروز بر تنوع متریال در این صنعت افزوده می شود. صنعت لاستیک سازی همواره در حال توسعه می باشد و شرکت های خودروسازی مبتنی بر فناوری روز دنیا و محصولاتی که قصد طراحی و تولید آنها را دارند، تلاش می کنند مناسب ترین نوع لاستیک را انتخاب نمایند. فروشگاه چرخ و یدک یکی دیگر از مراکز با سابقه در حوزۀ فروش لاستیک مانند لاستیک اپتیما ، توانسته اند در لیست محصولات خود، برندهای خارجی و ایرانی را در دسترس انتخاب مشتریان قرار دهند.

فروش لاستیک رادیال

پارامترهای متعددی در حوزۀ فروش لاستیک خودرو لحاظ می شود و این مسئله باعث می گردد تا افراد در انتخاب تایر مناسب برای اتومبیلشان سردرگم شوند. در واقع می توان گفت : فروش لاستیک در دسته بندی های متفاوت منجمله لاستیک های تابستانی، زمستانی و تمام فصل انجام می پذیرد. ضمن آنکه فروش لاستیک بر اساس نوع کارکرد و ساختار اصلی در دسته بندی متفاوت همچون لاستیک رادیال و بایاس انجام می پذیرد. بنابراین افرادی که خواستار تعویض لاستیک های قدیمی اتومبیل خود هستند، در لیست فروش لاستیک ماشین، بایستی با دقت به بررسی مشخصات فنی محصولات بپردازند. در این صورت، راحت تر می توانند انتخاب و خرید خود را از میان محصولات موجود در فروشگاه انجام دهند. جهت سفارش اینترنتی لاستیک خارجی و یا ایرانی مانند  خرید لاستیک اپتیما  همراه با گارانتی معتبر می توانید به فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک مراجعه نمائید.

فروش لاستیک در سایز و برندهای متفاوت صورت می پذیرد و بدین ترتیب افرادی که خواستار تعویض تایرهای قدیمی اتومبیل خود هستند، با مراجعه به بازار عرضۀ لاستیک خودرو، محصول مورد نظر خود را خریداری نمایند. با پیشرفت صنعت لاستیک سازی، شاهد تولید و فروش لاستیک با ساختار متفاوت منجمله بایاس و رادیال هستیم. در نتیجه بر اساس مدل خودرو و همچنین شرایط محیطی می توانید نسبت به خرید لاستیک مناسب برای اتومبیلتان تصمیم بگیرید. فروشگاه چرخ و یدک نیز در عرصۀ فروش لاستیک خودرو توانسته اند به اقتضای نیاز بازار، برندهای معتبر خارجی و داخلی را در دسترس انتخاب مشتریان قرار دهند.

فروش لاستیک خودرو در طبقه بندی متفاوت

در دسته بندی فروش لاستیک، شاهد عرضۀ انواع لاستیک تمام فصل، تابستانه و زمستانه هستیم. در نتیجه مالکین خودرو، مبتنی بر مشخصات فنی مندرج بر روی تایرهای فابریک اتومبیل و همچنین شرایط محیطی که قصد استفاده از خودرو را دارید، می توانید بهترین انتخاب و خرید لاستیک را داشته باشید. فروش لاستیک در دسته بندی متفاوت صورت می پذیرد و این مسئله باعث گردید، تا انتخاب برای افراد راحت تر صورت بپذیرد. علاوه بر آنکه بایستی گفت: فروش لاستیک با ساختار متفاوت می تواند به طور مستقیم بر روی عملکرد اتومبیل تأثیر مستقیم داشته باشد و به نحوی کیفیت رانندگی را تحت تأثیر خود قرار می دهد.

در لیست فروش لاستیک می توانید برندهای معتبر خارجی و داخلی منجمله لاستیک دانلوپ، لاستیک نکسن، لاستیک هانکوک، لاستیک پیرلی، لاستیک کومهو، لاستیک گودیر، لاستیک بریجستون، لاستیک یوکوهاما، لاستیک میشلن، لاستیک یزد تایر، لاستیک بارز، لاستیک کویر تایر، لاستیک ایران تایر و ... را مشاهده نمائید. این چنین مالکین خودرو، متناسب با بودجه ای که در اختیار دارند، قادر به خرید لاستیک ارزان و در عین حال با کیفیت خواهند بود. جهت بررسی فاکتورهای مهم در خصوص فروش لاستیک خودرو می توانید به وب سایت  فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک مراجعه نمائید. این مجموعۀ معتبر با امکاناتی که در اختیار دارند، توانسته اند بروزترین برندهای جهانی را در دسترس خرید مشتریان قرار دهند.

فروشگاه چرخ و یدک 

شعبه مرکزی : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ساختمان چرخ و یدک.

فروشگاه و مرکز خدمات شرق تهران:فلکه چهارم تهرانپارس. خیابان وفادارشرقی (لاین کندرو اتوبان زین الدین) نرسیده به خیابان شاهد پلاک 916.

فروشگاه و مرکز خدمات غرب تهران : سعادت آباد بلوار فرحزادی نرسیده به میدان کتاب بین گلستان اول و گلستان دوم پلاک 71 

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط   ویژه دفتر: 34804-021   

 021-33444002   021-33444003 

021-33569862   021-33569328

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام : 09106687003

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 323
نمایش همه
علاقه مندی ها ()