اتومبیل بسترن از محصولات شرکت خودروسازی فاو چین محسوب می گردد. توسط این کمپانی معتبر، طراحی و تولید بسترن در مدل های متفاوت صورت می پذیرد. در نتیجه هر کدام از آنها دارای لوازم یدکی بسترن متفاوت و در عین حال مشابه هستند. بنابراین دارندگان اتومبیل بسترن، در صورت لزوم به خرید قطعات بسترن بایستی به مراکز معتبر و شناخته شده در این حوزه مراجعه نمایند. در واقع برخی از افراد مالک یکی از خودروهای بسترن منجمله مدل B30، B50، B50F و ... هستند که می توانند جهت تأمین انواع قطعات بسترن به فروشگاه نیوپارت مراجعه نمایند.

سفارش اینترنتی قطعات بسترن 

این مجموعۀ معتبر دارای سابقۀ طولانی در عرصۀ تأمین و فروش لوازم یدکی خودروهای بسترن در ایران می باشند. بر حسب نیاز بازار، توانسته اند متناسب با مدل های رایج این برند شناخته شده، امکان خرید قطعات بسترن اورجینال را برای عموم مشتریان فراهم آورند. در لیست لوازم یدکی بسترن B30، می توانید انواع قطعات موتور، بدنه، سیستم برق و احتراق آن را خریداری نمائید. اتومبیل بسترن توسط گروه خودروسازی بهمن موتور در ایران وارد می شود و این چنین قطعات بسترن در سطح بازار دارای متقاضیان متعددی می باشد.

فریم جلو پنجره، سپر، کروز کنترل، نمایشگر لمسی، دوربین و سنسورهای پارک، چراغ های روشنایی روز، آینه بغل، چراغ های خطر و عقب، گلگیر، سه شاخ پلوس، طبق داسی، قرقری فرمان، فیلتر روغن، صافی بنزین، دینام، بوش پیستون، استارت، میل سوپاپ، کوئل، شمع موتور و ... برخی از انواع قطعات بسترن به شمار می روند که می توانید از طریق مراکز عرضۀ لوازم یدکی خودروهای چینی خریداری نمائید.

البته برخی از افراد به عنوان نمایندگی فروش لوازم یدکی بسترن در ایران فعالیت می کنند و این چنین توانسته اند به نوعی نیاز بازار را برآورده نمایند. هنگام خرید لوازم یدکی بسترن، بایستی از اصل بودن قطعات اطمینان حاصل نمائید و هم اکنون از طریق مجموعۀ نیوپارت می توانید با قیمت مناسب، چنین قطعاتی را تهیه فرمائید.

لوازم یدکی بسترن شامل قطعات متعددی است که بخش های مختلف خودرو را تشکیل می دهند. بسترن از جمله خودروهای چینی است که دارای طرفداران بسیاری در ایران می باشند. برخی از افراد، از طریق گروه خودروسازی بهمن، توانسته اند موفق به خرید اتومبیل بسترن گردند. از آنجایی که عوامل متعددی در آسیب دیدگی و ایجاد نقص فنی خودرو تأثیرگذار می باشند، برخی از مواقع، مالکین چنین خودروهایی نیازمند به تعمیر و یا تعویض قطعات بسترن که دچار آسیب شده اند، هستند. فروشگاه نیوپارت چندین سال است که در حوزۀ فروش لوازم یدکی بسترن، توانسته اند امکان  خرید قطعات بسترن  B30، B50 و ... را برای عموم مشتریان فراهم سازند.

خرید لوازم یدکی بسترن اورجینال در بازار

در این بخش از مقاله، شما را با انواع لوازم یدکی بسترن آشنا می سازیم تا در صورت مشاهدۀ آسیب دیدگی و اختلال در عملکرد آنها، با آگاهی بیشتر نسبت به تعویض قطعات بسترن اقدام نمائید. زره درب موتور، جلو پنجره بسترن، بوش پیستون، مخزن شیشه شور، درب های بسترن، سیبک طبق، شبرنگ سپر عقب، رام زیر موتور، دسته موتور، فیلتر هوا، بوش طبق مارپیچ، دسته موتور بالا راست، دسته موتور شاتونی، دریچه گاز، تسمه تایم، شمع موتور، سر سیلندر، یاتاقان، آینه های بغل، شیشه آینه و ... از جمله اصلی ترین قطعات بسترن به شمار می روند.

دلایل متعددی همچون تصادف، تغییرات شرایط آب و هوایی و افزایش طول عمر خودرو بر روی آسیب دیدگی و نقص فنی خودرو تأثیرگذار هستند. بدین ترتیب مالکین اتومبیل در صورت لزوم بایستی به دنبال تعویض لوازم یدکی بسترن باشند. چنین تجهیزاتی، هر کدام نقش تعیین کننده در عملکرد اتومبیل دارند و ایجاد کوچک ترین اختلال و نقص فنی، می تواند خسارت مالی برای خودرو بوجود آورد. بنابراین به محض رویت کوچک ترین مشکل فنی، نسبت به سالم نمودن و تعویض قطعات بسترن اقدام نمائید.

اگر خواستار  خرید لوازم یدکی بسترن اورجینال همراه با هولوگرام هستید می توانید با کارشناسان ما در مجموعۀ نیوپارت تماس بگیرید.

فروشگاه نیوپارت

دفتر مرکزی:  تهران - خیابان امیرکبیر - پاساژ کاشانی

طبقه سوم - پلاک 303

تلفن تماس: 5-33960904-021

تلفن همراه: 09128006830

ایمیل: info@newpart-shop.com

ساعت کار فروشگاه: شنبه تا چهارشنبه 9 الی 18.30 - پنجشنبه 9 الی 14

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 389
نمایش همه
علاقه مندی ها ()