خودروهای بسترن از محصولات شرکت خودروسازی فاو در چین به شمار می روند و چندین سال است که از طریق گروه خودروسازی بهمن موتورز در داخل ایران عرضه می شوند. فروش لوازم یدکی بسترن، در سطح بازار تنها توسط برخی از مراکز صورت می پذیرد. از آنجایی که برخی از انواع جلو پنجره بسترن B30 به دلایل مختلف، ممکن است دچار آسیب دیدگی و نقص گردند، چگونگی تأمین چنین قطعاتی به صورت اورجینال می تواند آسیب دیدگی به دنبال داشته باشد. فروش لوازم یدکی بسترن B30 بیش از مدل های دیگر این خودرو، در سطح بازار مشاهده می شود و توسط فروشگاه نیوپارت می توانید هر کدام از آنها را با قیمت مناسب تهیه نمائید.

سفارش انواع جلو پنجره بسترن B30

تنوع و تعدد قطعات و لوازم یدکی بسترن در سطح بازار بسیار است چون ساختار ماشین متشکل از انواع قطعۀ ریز و درشت می باشد. هر کدام از قطعات، به منظور انجام فعالیت خاص مورد استفاده قرار گرفته می شوند، در نتیجه خراب شدن هر کدام از آنها، می تواند اختلال در عملکرد بخشی از خودرو بوجود آورد.

بنابراین بر این موضوع مهم تأکید داریم، با مشاهدۀ کاهش بازدهی و توان اتومبیل، حین رانندگی، نسبت به تعمیر خودرو اقدام نمائید چون بی توجهی نسبت به چنین موضوعاتی می تواند صدمات بیشتری به اتومبیل بسترن شما وارد کند. جهت خرید جلو پنجره بسترن B30، به مراکز عرضۀ لوازم یدکی خودروهای چینی مراجعه نمائید. در این صورت با آسودگی خاطر می توانید استعلام لوازم یدکی بسترن را انجام دهید و مبتنی بر نیازی که دارید، قطعات اورجینال را همراه با گارانتی معتبر خریداری نمائید.

لیست قیمت لوازم یدکی بسترن  و جلو پنجره B30 را می توانید از طریق کادر فروش مجموعۀ نیوپارت دریافت نمائید. این مجموعۀ معتبر دارای سابقۀ طولانی در زمینۀ فروش انواع قطعات خودروهای بسترن در تهران، همچنان به فعالیت خود ادامه می دهند و این چنین توانسته اند سهمی در بازار عرضۀ قطعات خودورهای چینی در داخل کشور داشته باشند.

جلو پنجره بسترن B30 متشکل از انواع قطعات ریز و درشت می باشند که امکان تهیۀ آنها مبتنی بر مدل خودرو وجود دارد. متأسفانه در حال حاضر شاهد فعالیت بازار سیاه در حوزۀ قطعات خودروهای چینی هستیم و به همین دلیل جهت جلو پنجره بسترن B30 بایستی به مراکز معتبر و مطمئن مراجعه نمائید. در این صورت کلیۀ لوازم یدکی بسترن را می توانید همراه با گارانتی معتبر خریداری نمائید. از دسته بندی های مهم قطعات بسترن می توان به لوازم یدکی موتوری بسترن، قطعات هیدرولیکی بسترن، لوازم یدکی شاسی و بدنۀ بسترن، قطعات سیستم احتراق و سوخت بسترن، لوازم یدکی کابین راننده و ... اشاره نمود. فروشگاه نیوپارت پس از بررسی و تحقیقات فراوان توانسته اند مبتنی بر نیاز بازار، انواع قطعات بسترن B30، B50، B50F و ... را به بازار عرضه نمایند.

سفارش جلو پنجره بسترن B30 با تضمین کیفیت

اگر مالک یکی از خودروهای بسترن هستید و متأسفانه با مشکل و نقص فنی آن رو به رو هستید، بایستی به مراکز تعمیرگاه مراجعه نمائید. در برخی از مواقع، متأسفانه جهت تعمیر خودرو، می بایست اقدام به خرید لوازم یدکی بسترن  نمائید. در این صورت، بایستی به مراکز معتبر در بازار مراجعه نمائید و به نوعی از اصل بودن جلو پنجره بسترن B30 اطمینان حاصل فرمائید. اتومبیل بسترن بی 50 اف، تجهیز به موتور پرقدرتی است که نسبت به تیپ های قدیمی خودر، از عملکرد بالایی برخوردار می باشد.

در نتیجه بروز کوچک ترین مشکل و نقص فنی برای این اتومبیل چینی، می تواند بازدهی خودرو را در سرعت های بالا و حین رانندگی کاهش دهد. به همین دلیل خرید قطعات بسترن و تعمیر اتومبیل، می تواند به بازگرداندن عملکرد اتومبیل به حالت اولیۀ خود کمک کند. امروزه رقبای زیادی در صنعت تأمین و فروش قطعات بسترن و جلو پنجره بسترن B30 فعالیت می کنند که باعث می گردد، بیشتر حواسمان به انتخاب مراکز معتبر و شناخته شده در بازار باشد. مجموعۀ نیوپارت با سال ها ارائه خدمات و فروش انواع لوازم یدکی بسترن اورجینال رضایت مندی کلیۀ مشتریان خود را جلب نمایند.

 فروشگاه نیوپارت

دفتر مرکزی:  تهران - خیابان امیرکبیر - پاساژ کاشانی

طبقه سوم - پلاک 303

تلفن تماس: 5-33960904-021

تلفن همراه: 09128006830

ایمیل: info@newpart-shop.com

ساعت کار فروشگاه: شنبه تا چهارشنبه 9 الی 18.30 - پنجشنبه 9 الی 14

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 324
نمایش همه
علاقه مندی ها ()